Visszatér a Ryanair
2012. január 26.
Képgaléria - Visszatér a Ryanair
Puskás legendás mezébe bújva jelentette be cége visszatérését a magyar piacra Michael O'Leary, a Ryanair vezérigazgatója. Az ironikus megjegyzésekkel tarkított tájékoztatón kiderült: márciustól hetente kétszer közlekednek a gépek Budapestről Bristolba, Birminghambe, Bolognába és Dublinba, heti négy járat pedig London Stanstedre megy. A jegyek január 25-től foglalhatóak a www.ryanair.com oldalon.
Az önmagát a világ legjobb légitársaságának tituláló Ryanair O'Leary szerint a legjobb ár és a legpontosabb járatok kombinációját kínálja az utasoknak, emellett a gépek magas telítettségének köszönhetően az egy utasra jutó károsanyag-kibocsátásban terén is kiváló eredményeket ér el. A tavalyi 76 millió utas számát idén 80 millió fölé kívánják tornázni, amiben persze szerepe lesz a budapesti járatoknak is.
A 2010-es téli szezonban kivonuló légitársaság visszatérését O'Leary szavai szerint a "gazdag repülőtér és a szegény turisztikai hivatal" segítette, és nem tartja kizártnak a további bővülést a magyar piacon. Mindenesetre addig maradnak, amíg a gazdasági körülmények ezt lehetővé teszik számukra - tette hozzá.
Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója szerint a repülőtér által hivatalosan meghirdetett kedvezmények valamennyi diszkont légitársaság számára egyformán rendelkezésre állnak, minden bizonnyal ez is közrejátszott abban, hogy a Ryanair a budapesti járatok újraindításáról döntött.
Bánki Erik, az Országgyűlés Sport és Turisztikai Bizottságának elnöke, a Puskás-mez adományozója szerint igenis van igény Magyarország meglátogatására, amit kiválóan példáz a Ryanair járatindítása. A képviselő az MTI kérdésére elmondta: az önkormányzatoknak fizetendő kommunális adóból - egyedi elbírálással - 4 millió euró kedvezményt kapott a Budapest Airport, így segítve a minél több járat indítását.
Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt vezérigazgatója szerint azonban nem elég csupán idecsábítani, de meg is kell tartani a légitársaságokat. Megfelelő közlekedési eszközi hiányában ugyanis visszaesik az egyes küldőpiacok forgalma, amit jól példáz Nagy-Britannia is: míg 2000-ben 300 ezer, a fapados nyitásokat követően már 800 ezer vendégéjszakát jelentettek az angolok, de számuk 2010-re visszaesett 510 ezerre.
A Ryanair naponta több mint 1400 járatot üzemeltet 44 bázisról és több mint 1100 fapados útvonalat szolgál ki 27 országon keresztül, 160 desztinációt összekötve. A Ryanair flottája 250 db új Boeing 737-800 repülőgépből áll és további 64 új repülőgépet rendeltek már meg, ezeket a következő két évben vesznek át. A Ryanair csapatában több mint 8 ezren dolgoznak és a jelenlegi pénzügyi évben várhatóan kb. 73,5 millió utast szállítanak.
forrás: www.turizmusonline.hu
Az önmagát a világ legjobb légitársaságának tituláló Ryanair O'Leary szerint a legjobb ár és a legpontosabb járatok kombinációját kínálja az utasoknak, emellett a gépek magas telítettségének köszönhetően az egy utasra jutó károsanyag-kibocsátásban terén is kiváló eredményeket ér el. A tavalyi 76 millió utas számát idén 80 millió fölé kívánják tornázni, amiben persze szerepe lesz a budapesti járatoknak is.
A 2010-es téli szezonban kivonuló légitársaság visszatérését O'Leary szavai szerint a "gazdag repülőtér és a szegény turisztikai hivatal" segítette, és nem tartja kizártnak a további bővülést a magyar piacon. Mindenesetre addig maradnak, amíg a gazdasági körülmények ezt lehetővé teszik számukra - tette hozzá.
Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója szerint a repülőtér által hivatalosan meghirdetett kedvezmények valamennyi diszkont légitársaság számára egyformán rendelkezésre állnak, minden bizonnyal ez is közrejátszott abban, hogy a Ryanair a budapesti járatok újraindításáról döntött.
Bánki Erik, az Országgyűlés Sport és Turisztikai Bizottságának elnöke, a Puskás-mez adományozója szerint igenis van igény Magyarország meglátogatására, amit kiválóan példáz a Ryanair járatindítása. A képviselő az MTI kérdésére elmondta: az önkormányzatoknak fizetendő kommunális adóból - egyedi elbírálással - 4 millió euró kedvezményt kapott a Budapest Airport, így segítve a minél több járat indítását.
Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt vezérigazgatója szerint azonban nem elég csupán idecsábítani, de meg is kell tartani a légitársaságokat. Megfelelő közlekedési eszközi hiányában ugyanis visszaesik az egyes küldőpiacok forgalma, amit jól példáz Nagy-Britannia is: míg 2000-ben 300 ezer, a fapados nyitásokat követően már 800 ezer vendégéjszakát jelentettek az angolok, de számuk 2010-re visszaesett 510 ezerre.
A Ryanair naponta több mint 1400 járatot üzemeltet 44 bázisról és több mint 1100 fapados útvonalat szolgál ki 27 országon keresztül, 160 desztinációt összekötve. A Ryanair flottája 250 db új Boeing 737-800 repülőgépből áll és további 64 új repülőgépet rendeltek már meg, ezeket a következő két évben vesznek át. A Ryanair csapatában több mint 8 ezren dolgoznak és a jelenlegi pénzügyi évben várhatóan kb. 73,5 millió utast szállítanak.
forrás: www.turizmusonline.hu
Kapcsolódó linkek
Ide utaznék! |
Írország |
kapcsolódó ország
Írország
- Valutaváltó
- Üzemanyagárak
- Iránytű
- EURÓPA ÁZSIA AFRIKA ÉSZAK-AMERIKA DÉL-AMERIKA AUSZTRÁLIA ÉS ÓCEÁNIA ANTARKTISZ
- Hasznos információk
- Útiokmányok Pénzügyek Utazás előtt... Biztosítás Kommunikáció Utazás gépkocsival Utazás repülővel Utazás vonattal
- Utazók sarka
- Útitárs kereső Fórum Repülőjegy börze Útifotó 2000
magazin
NagyUtazás.hu
Több, mint 50 megbízható utazásszervező kínálata egy helyen.