Kezdődik a Honfoglalás: szárnyra kap a Sólyom Airways
2013. július 24.
Hamarosan megkezdi működését a Sólyom magyar légitársaság, a menetrendet a néhány héten belül induló online jegyértékesítéskor hozzák nyilvánosságra - mondta Vágó József, a Sólyom Hungarian Airways Kft. vezérigazgatója szerdán Budapesten, a Liszt Ferenc repülőtér 1-es terminálján tartott első sajtótájékoztatón.
Kérdésre válaszolva közölte: kezdetben 6 géppel indulnak, 22 célállomásra, köztük hat európai fővárosba fognak közlekedni Budapestről.
Vágó József hangsúlyozta, hogy megállapodás alapján a légitársaság finanszírozási keretét, pénzügyi hátterét ománi és arab emírségekbeli befektetők hosszú távon biztosítják.
A légitársaság augusztus 1-jén közzéteszi hirdetését a munkatársainak felvételére, beszállítók jelentkezésére.
A vezérigazgató tájékoztatása szerint több lízingcéggel is sikerült stratégiai megállapodást kötni. A már bérelt első 6 Boeing 737-500 típusú gép átvételét megkezdik, az első gép augusztus 18-án érkezik Budapestre. Ez már rendelkezik a magyar légügyi hatóság lajstromba vételi számával - jegyezte meg, hozzátéve: a különböző hatósági engedélyek megszerzését május 31-én elindították, így reményeik szerint hamarosan minden engedéllyel rendelkezni fognak a repüléshez. A sajtóanyag szerint az első gépet Álmos Vezérnek nevezték el.
Vágó József hangsúlyozta, hogy szerinte van igény a hálózati légitársaság minőségi szolgáltatására. Magyar munkaerővel kívánnak dolgozni, a cég, valamint a munkavállalók is Magyarországon fognak adózni.
Kérdésre válaszolva közölte: a dolgozók a magyar átlagfizetés feletti bérezésre számíthatnak, de ezért elvárásokat is támasztanak velük szemben.
A sajtótájékoztatón ismertették, hogy a légitársaság flottája 2017-ig 20 regionális, 20 keskenytörzsű és 10 szélestörzsű gépből fog állni. A munkahelyek száma - a flotta függvényében - az idén 700-1000, 2014-ben 1400-2000 fő lehet. Útvonalhálózatuk 2013-ban 31, 2014-ben 51 célállomást tartalmaz, és 2017-re a világ 55 országában 96 útvonalon repülnek majd.
Vágó József kiemelte, hogy a társaság finanszírozásában az állam nem vesz részt. A 3 millió forint tőkéjű kft. részvénytársasággá alakulása során még az idén 6-12 millió euró tőkeemelést hajtanak végre. Továbbra is többségi magyar magánszemélyek tulajdonában marad a cég, a külföldi befektető kisebbségi hányaddal rendelkezik majd.
Kérdésre válaszolva Vágó József elmondta, hogy a lízingcégeket és a magánbefektetőket azért nem nevezik meg pontosan, mert titoktartás vonatkozik rájuk, és a partnerek a későbbiekben kívánnak majd a nyilvánosság elé lépni.
Ugyancsak kérdésre válaszolva közölte, nem tervezik, hogy légitársasági szövetségbe lépnek, viszont kölcsönös előnyök alapján a több légitársasággal is együttműködésre törekszenek.
Az útvonalak kapcsán a Vágó József utalt arra, hogy az Európai Unió szabályozza a tagállami repülési útvonal kijelölési jogát, és várhatóan a már odaítéltekre további jelentkezők pályázhatnak.
A vezérigazgató kérdésre válaszolva kijelentette, hogy három éven belül a befektetők nem vesznek ki osztalékot, hanem a nyereséget visszaforgatják a cégcsoport fejlesztésébe.
Kezdődik a Honfoglalás. Az első gép lajstromjele stílusosan HA-SHA lesz és Álmos Vezérnek kereszteltük. Őt követik a többiek... - nyilatkozta a vezérigazgató.
forrás: www.airportal.hu
Kérdésre válaszolva közölte: kezdetben 6 géppel indulnak, 22 célállomásra, köztük hat európai fővárosba fognak közlekedni Budapestről.
Vágó József hangsúlyozta, hogy megállapodás alapján a légitársaság finanszírozási keretét, pénzügyi hátterét ománi és arab emírségekbeli befektetők hosszú távon biztosítják.
A légitársaság augusztus 1-jén közzéteszi hirdetését a munkatársainak felvételére, beszállítók jelentkezésére.
A vezérigazgató tájékoztatása szerint több lízingcéggel is sikerült stratégiai megállapodást kötni. A már bérelt első 6 Boeing 737-500 típusú gép átvételét megkezdik, az első gép augusztus 18-án érkezik Budapestre. Ez már rendelkezik a magyar légügyi hatóság lajstromba vételi számával - jegyezte meg, hozzátéve: a különböző hatósági engedélyek megszerzését május 31-én elindították, így reményeik szerint hamarosan minden engedéllyel rendelkezni fognak a repüléshez. A sajtóanyag szerint az első gépet Álmos Vezérnek nevezték el.
Vágó József hangsúlyozta, hogy szerinte van igény a hálózati légitársaság minőségi szolgáltatására. Magyar munkaerővel kívánnak dolgozni, a cég, valamint a munkavállalók is Magyarországon fognak adózni.
Kérdésre válaszolva közölte: a dolgozók a magyar átlagfizetés feletti bérezésre számíthatnak, de ezért elvárásokat is támasztanak velük szemben.
A sajtótájékoztatón ismertették, hogy a légitársaság flottája 2017-ig 20 regionális, 20 keskenytörzsű és 10 szélestörzsű gépből fog állni. A munkahelyek száma - a flotta függvényében - az idén 700-1000, 2014-ben 1400-2000 fő lehet. Útvonalhálózatuk 2013-ban 31, 2014-ben 51 célállomást tartalmaz, és 2017-re a világ 55 országában 96 útvonalon repülnek majd.
Vágó József kiemelte, hogy a társaság finanszírozásában az állam nem vesz részt. A 3 millió forint tőkéjű kft. részvénytársasággá alakulása során még az idén 6-12 millió euró tőkeemelést hajtanak végre. Továbbra is többségi magyar magánszemélyek tulajdonában marad a cég, a külföldi befektető kisebbségi hányaddal rendelkezik majd.
Kérdésre válaszolva Vágó József elmondta, hogy a lízingcégeket és a magánbefektetőket azért nem nevezik meg pontosan, mert titoktartás vonatkozik rájuk, és a partnerek a későbbiekben kívánnak majd a nyilvánosság elé lépni.
Ugyancsak kérdésre válaszolva közölte, nem tervezik, hogy légitársasági szövetségbe lépnek, viszont kölcsönös előnyök alapján a több légitársasággal is együttműködésre törekszenek.
Az útvonalak kapcsán a Vágó József utalt arra, hogy az Európai Unió szabályozza a tagállami repülési útvonal kijelölési jogát, és várhatóan a már odaítéltekre további jelentkezők pályázhatnak.
A vezérigazgató kérdésre válaszolva kijelentette, hogy három éven belül a befektetők nem vesznek ki osztalékot, hanem a nyereséget visszaforgatják a cégcsoport fejlesztésébe.
Kezdődik a Honfoglalás. Az első gép lajstromjele stílusosan HA-SHA lesz és Álmos Vezérnek kereszteltük. Őt követik a többiek... - nyilatkozta a vezérigazgató.
forrás: www.airportal.hu
Kapcsolódó linkek
Ide utaznék! Budapest |
Magyarország |
kapcsolódó ország
Magyarország
- Valutaváltó
- Üzemanyagárak
- Iránytű
- EURÓPA ÁZSIA AFRIKA ÉSZAK-AMERIKA DÉL-AMERIKA AUSZTRÁLIA ÉS ÓCEÁNIA ANTARKTISZ
- Hasznos információk
- Útiokmányok Pénzügyek Utazás előtt... Biztosítás Kommunikáció Utazás gépkocsival Utazás repülővel Utazás vonattal
- Utazók sarka
- Útitárs kereső Fórum Repülőjegy börze Útifotó 2000
magazin
NagyUtazás.hu
Több, mint 50 megbízható utazásszervező kínálata egy helyen.