A Ryanair nem tréfált - faképnél hagyja a Ferihegyet
2010. november 02.
Képgaléria - Ryanair
A Ryanair pénteken induló dublini járata volt az idén az utolsó ferihegyi járat.
A különös marketing kommunikációjáról elhíresült ír fapados légitársaság szerkesztőségünknek eljuttatott közleményében emlékeztetett: "A Ryanair korábban felhívta a Budapest Airportot (BA), hogy fordítsa vissza az irracionális költségemelését vagy elveszítik a Ryanair járatokat és a Ryanair által generált utasforgalmat október végétől." Hát megtették, az ír fapados péntekkel megszüntette mind a négy Budapestről induló járatát. Bristol, East Midlands, Glasgow Prestwick és Dublin messze szállnak.
Szintén felhívta a Ryanair a BA figyelmét, hogy "érdemes lenne folytatni a belga, spanyol és olasz repterek példáit, illetve a régióban Riga, Kaunas, Krakkó vagy Pozsony kötlségcsökkentő példáit, akik sikeresen dolgoznak együtt a Ryanairrel, hogy fejlesszék a turizmust és ne gátolják azt."
Korábban beszámoltunk a Napi Turizmus hasábjain arról, hogy a magát a világ kedvenc légitársaságaként meghatározó ír fapados a BA Dublinban folytatott április eleji tárgyalásán a légitársaság képviselői a BA által öt évre garantált, csökkentett repülőtéri díjakért cserébe váratlanul 25 új útvonalat és a Ryanair jelenlegi 180 ezres évi utasforgalmának 2012-ig több, mint tízszeresére, kétmillióra történő növelését kínált cserébe.
Tényleg elmennek?
Hardy Mihályt, a BA vállalati kapcsolatokért felelős igazgatóját akkor, áprilisban meglepte a kivonulás bejelentésének módja. BA számára minden utas és minden légitársaság fontos, de amennyiben a Ryanair mégis kivonulna, helyét rövid időn - akár egy-két napon - belül átvennék a versenytársak - mondta el áprilisban Hardy Mihály. A Malév téli menetrendjében sűríti dublini járatait, belépett a Jet2 is a piacra. Hardy ugyanakkor kiemelte: a Ryanair többnyire másodlagos fapados repülőterekre üzemel, ezzel ellentétben a Ferihegy elsődleges repülőtér egy nagyváros központjától mindössze 16 kilométerre. Ez nyilván hatással van az árakra is, melyek megfelelnek a közép-európai átlagnak.
Nem hivatalos forrásból a Napi Turizmus úgy értesült, hogy a Ryanair ugyan keménykedik, de állítólag a Magyar Turizmus Zrt-vel folytat tárgyalásokat marketingtámogatásért, a magyar piac mégis fontos neki.
forrás: www.turizmusonline.hu
A különös marketing kommunikációjáról elhíresült ír fapados légitársaság szerkesztőségünknek eljuttatott közleményében emlékeztetett: "A Ryanair korábban felhívta a Budapest Airportot (BA), hogy fordítsa vissza az irracionális költségemelését vagy elveszítik a Ryanair járatokat és a Ryanair által generált utasforgalmat október végétől." Hát megtették, az ír fapados péntekkel megszüntette mind a négy Budapestről induló járatát. Bristol, East Midlands, Glasgow Prestwick és Dublin messze szállnak.
Szintén felhívta a Ryanair a BA figyelmét, hogy "érdemes lenne folytatni a belga, spanyol és olasz repterek példáit, illetve a régióban Riga, Kaunas, Krakkó vagy Pozsony kötlségcsökkentő példáit, akik sikeresen dolgoznak együtt a Ryanairrel, hogy fejlesszék a turizmust és ne gátolják azt."
Korábban beszámoltunk a Napi Turizmus hasábjain arról, hogy a magát a világ kedvenc légitársaságaként meghatározó ír fapados a BA Dublinban folytatott április eleji tárgyalásán a légitársaság képviselői a BA által öt évre garantált, csökkentett repülőtéri díjakért cserébe váratlanul 25 új útvonalat és a Ryanair jelenlegi 180 ezres évi utasforgalmának 2012-ig több, mint tízszeresére, kétmillióra történő növelését kínált cserébe.
Tényleg elmennek?
Hardy Mihályt, a BA vállalati kapcsolatokért felelős igazgatóját akkor, áprilisban meglepte a kivonulás bejelentésének módja. BA számára minden utas és minden légitársaság fontos, de amennyiben a Ryanair mégis kivonulna, helyét rövid időn - akár egy-két napon - belül átvennék a versenytársak - mondta el áprilisban Hardy Mihály. A Malév téli menetrendjében sűríti dublini járatait, belépett a Jet2 is a piacra. Hardy ugyanakkor kiemelte: a Ryanair többnyire másodlagos fapados repülőterekre üzemel, ezzel ellentétben a Ferihegy elsődleges repülőtér egy nagyváros központjától mindössze 16 kilométerre. Ez nyilván hatással van az árakra is, melyek megfelelnek a közép-európai átlagnak.
Nem hivatalos forrásból a Napi Turizmus úgy értesült, hogy a Ryanair ugyan keménykedik, de állítólag a Magyar Turizmus Zrt-vel folytat tárgyalásokat marketingtámogatásért, a magyar piac mégis fontos neki.
forrás: www.turizmusonline.hu
Kapcsolódó linkek
Ide utaznék! Budapest |
Magyarország |
kapcsolódó ország
Magyarország
- Valutaváltó
- Üzemanyagárak
- Iránytű
- EURÓPA ÁZSIA AFRIKA ÉSZAK-AMERIKA DÉL-AMERIKA AUSZTRÁLIA ÉS ÓCEÁNIA ANTARKTISZ
- Hasznos információk
- Útiokmányok Pénzügyek Utazás előtt... Biztosítás Kommunikáció Utazás gépkocsival Utazás repülővel Utazás vonattal
- Utazók sarka
- Útitárs kereső Fórum Repülőjegy börze Útifotó 2000
magazin
NagyUtazás.hu
Több, mint 50 megbízható utazásszervező kínálata egy helyen.