Az Air France A380 járatának első útja Japánba
2010. szeptember 02.
Képgaléria - AirFrance A380
2010. szeptember 1-én elindult az Air France A380 Airbus járata Párizs és Tokió között, amely az első számú desztinációja lesz Ázsiában a társaság nagy kereskedelmi járatának. A gép 13 óra 30 perckor szállt fel Roissy-CDG repülőtérről és szeptember 2-án reggel, helyi idő szerint 8 óra 10 perckor ért földet Tokió-Naritában.
Párizs-Tokió az A380 járat harmadik desztinációja, a 2009-ben elindított Párizs-New York és a 2010. februárjában elindított Párizs-Johanessburg járatok után. Az A380 gépnek köszönhetően, az Air France ezeken a nagy forgalmú útvonalakon racionalizálni tudja a járatok menetrendjét, hiszen egymáshoz közeli időpontban tud indítanti két járatot, a férőhelyek száma ugyanannyi, miközben a költségek 20 %-kal csökkennek. Az A380 fő szintje gyakorlatilag egy Boeing 777-200 gép, míg a felső szint egy Airbus 340-300 kapacitásának felel meg.
Az Air France A380 gépén 538 ülés van három osztáyon, az első osztály 9 ülése a fő szinten helyezkedik el, a Business osztály 80 ülése a felső szinten, míg a Turista osztály 449 ülése megoszlik a két szint között.
Az A380 a legkörnyezetbarátabb repülő 75 gramm CO2 kibocsátásával kilométerenként egy utasra számítva, és kategóriájában a legcsendesebb is. Széles kabinjának köszönhetően az utasok élvezhetik a nagyobb kényelmet és a tágasabb teret. Az Air France innovációja, hogy az utastér megvilágítása folyamatosan változik az utazás különböző szakaszainak megfelelően, külön helyet alakítottak ki a baráti beszélgetésekhez és a lazításhoz, és a szórakozási lehetőségek is kedvezőbbek a szélesebb képernyőknek köszönhetően.
Az Air France 12 darabot rendelt az A380-ból, ebből négyet már leszállítottak.
forrás: Air France - KLM
Párizs-Tokió az A380 járat harmadik desztinációja, a 2009-ben elindított Párizs-New York és a 2010. februárjában elindított Párizs-Johanessburg járatok után. Az A380 gépnek köszönhetően, az Air France ezeken a nagy forgalmú útvonalakon racionalizálni tudja a járatok menetrendjét, hiszen egymáshoz közeli időpontban tud indítanti két járatot, a férőhelyek száma ugyanannyi, miközben a költségek 20 %-kal csökkennek. Az A380 fő szintje gyakorlatilag egy Boeing 777-200 gép, míg a felső szint egy Airbus 340-300 kapacitásának felel meg.
Az Air France A380 gépén 538 ülés van három osztáyon, az első osztály 9 ülése a fő szinten helyezkedik el, a Business osztály 80 ülése a felső szinten, míg a Turista osztály 449 ülése megoszlik a két szint között.
Az A380 a legkörnyezetbarátabb repülő 75 gramm CO2 kibocsátásával kilométerenként egy utasra számítva, és kategóriájában a legcsendesebb is. Széles kabinjának köszönhetően az utasok élvezhetik a nagyobb kényelmet és a tágasabb teret. Az Air France innovációja, hogy az utastér megvilágítása folyamatosan változik az utazás különböző szakaszainak megfelelően, külön helyet alakítottak ki a baráti beszélgetésekhez és a lazításhoz, és a szórakozási lehetőségek is kedvezőbbek a szélesebb képernyőknek köszönhetően.
Az Air France 12 darabot rendelt az A380-ból, ebből négyet már leszállítottak.
forrás: Air France - KLM
Kapcsolódó linkek
Ide utaznék! Tokió |
Japán |
kapcsolódó ország
Japán
- Valutaváltó
- Üzemanyagárak
- Iránytű
- EURÓPA ÁZSIA AFRIKA ÉSZAK-AMERIKA DÉL-AMERIKA AUSZTRÁLIA ÉS ÓCEÁNIA ANTARKTISZ
- Hasznos információk
- Útiokmányok Pénzügyek Utazás előtt... Biztosítás Kommunikáció Utazás gépkocsival Utazás repülővel Utazás vonattal
- Utazók sarka
- Útitárs kereső Fórum Repülőjegy börze Útifotó 2000
magazin
NagyUtazás.hu
Több, mint 50 megbízható utazásszervező kínálata egy helyen.