A Germanwings utasok 94 százaléka elégedett
2007. szeptember 25.
Képgaléria - Germanwings
A Germanwings utasainak 94 százaléka elégedett a Légitársaság szolgáltatásaival és ajánlja bátran azok igénybevételét ismerősei körében. Az utasok több mint 90 százaléka gondolja úgy, hogy a www.germanwings.com internetes oldalon gyors és egyszerű a foglalás. Ugyanennyien számoltak be arról, hogy a Germanwings fedélzetén jól érezték magukat és dicsérték a professzionális és barátságos kiszolgálást a check-in pultoknál. Ezek az első eredményei annak a reprezentatív online felmérésnek, amelyben a véletlenszerűen kiválasztott utasok vesznek részt rövid idővel az utazás befejezését követően.
A kérdőív átláthatóvá teszi a Légitársaság szolgáltatásait, és egyben biztosítja az utasok számára a vélemény-nyilvánítás lehetőségét. A résztvevők 48 órával az utazás befejezését követően kapják kézhez a kérdőívet tartalmazó "Welcome-Back"-hírlevelet, amelyben lehetőségük nyílik a repülőút, valamint egyéb szolgáltatások minőségének spontán megítélésére. A "Welcome-Back"-hírlevél naponta ötezer utast ér el.
forrás: www.germanwings.com
A kérdőív átláthatóvá teszi a Légitársaság szolgáltatásait, és egyben biztosítja az utasok számára a vélemény-nyilvánítás lehetőségét. A résztvevők 48 órával az utazás befejezését követően kapják kézhez a kérdőívet tartalmazó "Welcome-Back"-hírlevelet, amelyben lehetőségük nyílik a repülőút, valamint egyéb szolgáltatások minőségének spontán megítélésére. A "Welcome-Back"-hírlevél naponta ötezer utast ér el.
forrás: www.germanwings.com
Kapcsolódó linkek
Ide utaznék! |
Németország |
kapcsolódó ország
Németország
- Valutaváltó
- Üzemanyagárak
- Iránytű
- EURÓPA ÁZSIA AFRIKA ÉSZAK-AMERIKA DÉL-AMERIKA AUSZTRÁLIA ÉS ÓCEÁNIA ANTARKTISZ
- Hasznos információk
- Útiokmányok Pénzügyek Utazás előtt... Biztosítás Kommunikáció Utazás gépkocsival Utazás repülővel Utazás vonattal
- Utazók sarka
- Útitárs kereső Fórum Repülőjegy börze Útifotó 2000
magazin
NagyUtazás.hu
Több, mint 50 megbízható utazásszervező kínálata egy helyen.