Tel.: 06 30 343 4343 Mail: info@nagyutazas.hu Nyitva: H-P 9:00-17:00

Milyenek a magyar irodák?

kacula, 2001. június 10. 08:06
Részben a foglalkozásomból, részben a lehetőségeimből kifolyólag elég sokat utazok és azt tapasztalom, hogy addig, amíg egy külföldről történő (bármilyen témájú) információ kérésre 24 (de maximum 48) órán belül választ kapok, addig a magyar utazási irodák (pl. Menthol, Andromeda) válaszra sem méltatják az érdeklődőt. Ennyire szalad a szekér?
De akkor mi értelme feltüntetni az E-mail címet?
Ha hozzá szeretne szólni a témakörhöz, kérjük előbb jelentkezzen be a jobb felső sarokban található "Belépés" gombra kattintva!
Hozzászólások (14 találat)
irodak, 2001-06-15  11:42
Köszönöm, de sajnos a telefonon megmagyarázták(névtelenül persze), hogy ők az utazási irodákat védi, segíti utasokat nem.
Gabor, 2001-06-12  13:47
Kedves Ágnes,
Javaslom, hogy forduljon a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetitők Szövetségéhez. Tel.: 3184977 e-mail: muisz@mail.selectrade.hu 1052 Budapest, Petőfi Sándor u. 2.
Remélem,hogy a MUISZban fognak tudni Önnek segíteni.
Tisztelettel: Nagy Gábor
Gabor, 2001-06-12  13:41
Az Ariadne Travel nevében annyit biztos meg tudok igérni,
hogy legkésőbb 48 órán belűl minden kedves érdeklődő utasunk kap választ. Mivel irodánkban a saját szervezésü útjainkon kívül gyakorlatilag minden ismert és Magyarországon működő utazásszervező ajánlata megtalálható, szezonban sajnos előfordulhat, hogy egy-egy útra mi is lassabban kapunk visszaigazolást a partnerirodától. A "szekér" sajnos nem szalad
ennyire de tapasztalatom szerint a hazai piac sajátosságai, hiányosságai miatt az ügyintézés egyes irodáknál tényleg lassabb mint ahogy azt az utazóközönség elvárná, de a piac egyben szelektál is és hosszútávon csak a legjobbak maradhatnak versenyben !
irodak, 2001-06-12  13:36
Tavaly gondosan terveztem a nyarat. Négyen vagyunk (ferjem, 12 éves fiam, 8 éves lányom). Thassos kitünő helynek bizonyult. Görögországba illik szállást foglalni. Hogy

biztos legyek a dolgomba, mivel igen sok rossz hirt hallottam, a Neckermannhoz fordultam, ők megbizhatók, igaz sokkal olcsobb lett volna akármelyik másik iroda.
Négy napig még azt sem tudtuk, hogy megkapjuk-e a szigeten a pénzünket amit befizettünk júliusban a szállásra (augusztusban voltunk). Szállodát kaptunk (E kategoria ) , mi

apartmant akartunk, hogy egy teát legalább reggel főzünk, meg levesporokat vittünk, csak vacsorára számítottunk vendéglőbe. Egy teljesen más városban kaptunk szállást,

amire befizettünk nem is létezett a szigeten.
A Kőbányakispesti Neckermann utazásszervezője (Gál Ildikó) a West Travelen keresztül foglalt szállást, ők ugyan jellezték, hogy gond van a foglalással de a Neckermann

utazásszervezője nem ért rá, hogy fogadja az üzeneteket. Nekem semmiféle kapcsolatom nem volt a West Travelel. Kártéritést nem kaptam, állitőlag joggilag a West Travelhez

tartozom én sosem beszéltem velük, én a Neckermannban hittem. A Neckermann pecsétje megvan a papíromon. Szükségem lenne egy utazással foglalkozó ügyvédre, a

fogyasztóvédelmi felügyelőség azt irta joggal kérhetek kártéritést. Tud- e valaki egy ügyvédet ajánlani.

Az idén az utazási irodákat messzire elkerülöm, nyaralni pihenni szeretnénk
Ágnes