5000 ágy az égben - felszállt az Új generációs Club World
2006. november 14.
100 millió fontból teszi kényelmesebbé piacvezető tengeren túli üzleti osztályát a British Airways
Több, mint 100 millió font, azaz mintegy 38 milliárd forint értékű beruházással építi újjá piacvezető tengeren túli üzleti osztályát a British Airways. Az új generációs Club World kabinban "Z" alakú, korábban csak az űrkutatási programokban használt, az eddigieknél szélesebb, ággyá alakítható ülések kerülnek bevezetésre. A fejlesztési program keretében a légitársaság új kabinbelsőt alakít ki, új fedélzeti menüt, szórakoztatóelektronikai berendezéseket és programkínálatot vezet be, ezen kívül pedig megújítja az üzleti utasok számára nyújtott reptéri szolgáltatásokat is. A British Airways tengeren túli kapacitásának 20 százalékát biztosító osztály új generációjának 2008. áprilisáig tartó megépítésében közel 2000 szakembere; mérnökök, belsőépítészek, gasztronómiai szakemberek valamint alvásszakértők vesznek részt. A fejlesztés eredményeként a légitársaság üzleti utasai több mint 5000 Club World ágy kényelmét élvezhetik majd a világ 72 desztinációjára történő utazásaik során.
2000 nyarán a légiközlekedési iparágban elsőként a British Airways Club World, tengeren túli üzleti osztályán vezettek be olyan repülőgépülést, amely egy gombnyomással teljesen vízszintes ággyá alakítható. Habár az elmúlt években számos más légitársaság is meghonosított hasonló üléseket, a Club World osztály ülései a mai napig egyedülállónak számítanak. A brit Tangerine Design által tervezett ülések és maga a Club World osztály számos rangos elismerésben részesült. Ezek közül a legértékesebb az üzleti hatékonyság-növelés szempontjából a legeredményesebb terméknek járó Business Efficiency Award, valamint a több mint 13 millió utas megkérdezésével készített Skytrax felmérés, amely alapján az üzleti kategóriában, 2006-ban a British Airways lett az év légitársasága.
"A British Airways a légiközlekedési iparági meghatározó mérföldkövét állította fel 2000-ben, az első teljesen vízszintes ággyá alakítható repülőgépülés bevezetésével." - mondta Willie Walsh, a légitársaság vezérigazgatója. "Az új Club World osztályt másfél éves, 100 millió font értékű fejlesztési programja megerősíti a légitársaságunk tengeren túli forgalomban betöltött piacvezető szerepét." - tette hozzá az igazgató.
Az új generációs Club World osztály több, a légiközlekedésben ismét újdonságnak számító egyedi funkcióval gazdagodik. Ilyen például a 13 centiméterrel szélesebb, 64 cm széles új Club World ágy, amely "Z" alakú formája az ember súlytalansági állapotban felvett természetes testtartásának megfelelően került kialakításra. Újdonság az is, hogy az egymással szemben lévő párokban elhelyezett ülések közötti elválasztó ernyő immár elektronikusan működtethető, azon a légiutas kísérők még felhúzott állapotban is átlátnak, de az utasok nem tudnak áttekinteni rajta.
Az ülésben külön tárolórekesz került kialakításra a lap top-ok, a kisméretű csomagok és a cipők számára. Újdonságnak számít a fedélzeti szórakoztató-berendezések új generációja is, amely révén az utasok egyénileg vezérelhetik, megállíthatják, előre tekerhetik a több mint 100 filmből és TV műsorból, 70 CD zenei kínálatából és 20 interaktív játékokból álló programkínálatot.
A fejlesztés keretében a Club World osztályokon bevezetésre kerül egy ún. "Club Étkező" is, ahol az utasok a főétkezések között snack-eket valamint hideg és meleg italokat fogyaszthatnak.
"Club World osztályunk új generációja pontosan azt nyújtja, amire egy üzleti utazónak szüksége van: kényelmes, rugalmasan alakítható és diszkrét környezetet valamint olyan fedélzeti kiszolgálást, amely minden utazói igényt figyelembe vesz és kielégít." - mondta Willie Walsh.
A Club World osztály belsőépítészeti értékeit új világítási rendszer, a meleg árnyalatú szürke, a tengerkék és a kék nyugtató árnyalatai és stílusos környezet fogalmazzák újra. Az osztályon vastagabb és puhább takarók és kényelmesebb párnák teszik még kényelmesebbé az utazást.
A Club World osztály nagymértékben hozzájárul a British Airways üzleti ermékeinek jövedelmezőségéhez. Ez az osztály a légitársaság tengeren túli kapacitásának 20 százalékát teszi ki. A most útjára indított fejlesztési programtól a légitársaság nyereségessége további javulását és piaci részesedése növekedését várja.
Több, mint 100 millió font, azaz mintegy 38 milliárd forint értékű beruházással építi újjá piacvezető tengeren túli üzleti osztályát a British Airways. Az új generációs Club World kabinban "Z" alakú, korábban csak az űrkutatási programokban használt, az eddigieknél szélesebb, ággyá alakítható ülések kerülnek bevezetésre. A fejlesztési program keretében a légitársaság új kabinbelsőt alakít ki, új fedélzeti menüt, szórakoztatóelektronikai berendezéseket és programkínálatot vezet be, ezen kívül pedig megújítja az üzleti utasok számára nyújtott reptéri szolgáltatásokat is. A British Airways tengeren túli kapacitásának 20 százalékát biztosító osztály új generációjának 2008. áprilisáig tartó megépítésében közel 2000 szakembere; mérnökök, belsőépítészek, gasztronómiai szakemberek valamint alvásszakértők vesznek részt. A fejlesztés eredményeként a légitársaság üzleti utasai több mint 5000 Club World ágy kényelmét élvezhetik majd a világ 72 desztinációjára történő utazásaik során.
2000 nyarán a légiközlekedési iparágban elsőként a British Airways Club World, tengeren túli üzleti osztályán vezettek be olyan repülőgépülést, amely egy gombnyomással teljesen vízszintes ággyá alakítható. Habár az elmúlt években számos más légitársaság is meghonosított hasonló üléseket, a Club World osztály ülései a mai napig egyedülállónak számítanak. A brit Tangerine Design által tervezett ülések és maga a Club World osztály számos rangos elismerésben részesült. Ezek közül a legértékesebb az üzleti hatékonyság-növelés szempontjából a legeredményesebb terméknek járó Business Efficiency Award, valamint a több mint 13 millió utas megkérdezésével készített Skytrax felmérés, amely alapján az üzleti kategóriában, 2006-ban a British Airways lett az év légitársasága.
"A British Airways a légiközlekedési iparági meghatározó mérföldkövét állította fel 2000-ben, az első teljesen vízszintes ággyá alakítható repülőgépülés bevezetésével." - mondta Willie Walsh, a légitársaság vezérigazgatója. "Az új Club World osztályt másfél éves, 100 millió font értékű fejlesztési programja megerősíti a légitársaságunk tengeren túli forgalomban betöltött piacvezető szerepét." - tette hozzá az igazgató.
Az új generációs Club World osztály több, a légiközlekedésben ismét újdonságnak számító egyedi funkcióval gazdagodik. Ilyen például a 13 centiméterrel szélesebb, 64 cm széles új Club World ágy, amely "Z" alakú formája az ember súlytalansági állapotban felvett természetes testtartásának megfelelően került kialakításra. Újdonság az is, hogy az egymással szemben lévő párokban elhelyezett ülések közötti elválasztó ernyő immár elektronikusan működtethető, azon a légiutas kísérők még felhúzott állapotban is átlátnak, de az utasok nem tudnak áttekinteni rajta.
Az ülésben külön tárolórekesz került kialakításra a lap top-ok, a kisméretű csomagok és a cipők számára. Újdonságnak számít a fedélzeti szórakoztató-berendezések új generációja is, amely révén az utasok egyénileg vezérelhetik, megállíthatják, előre tekerhetik a több mint 100 filmből és TV műsorból, 70 CD zenei kínálatából és 20 interaktív játékokból álló programkínálatot.
A fejlesztés keretében a Club World osztályokon bevezetésre kerül egy ún. "Club Étkező" is, ahol az utasok a főétkezések között snack-eket valamint hideg és meleg italokat fogyaszthatnak.
"Club World osztályunk új generációja pontosan azt nyújtja, amire egy üzleti utazónak szüksége van: kényelmes, rugalmasan alakítható és diszkrét környezetet valamint olyan fedélzeti kiszolgálást, amely minden utazói igényt figyelembe vesz és kielégít." - mondta Willie Walsh.
A Club World osztály belsőépítészeti értékeit új világítási rendszer, a meleg árnyalatú szürke, a tengerkék és a kék nyugtató árnyalatai és stílusos környezet fogalmazzák újra. Az osztályon vastagabb és puhább takarók és kényelmesebb párnák teszik még kényelmesebbé az utazást.
A Club World osztály nagymértékben hozzájárul a British Airways üzleti ermékeinek jövedelmezőségéhez. Ez az osztály a légitársaság tengeren túli kapacitásának 20 százalékát teszi ki. A most útjára indított fejlesztési programtól a légitársaság nyereségessége további javulását és piaci részesedése növekedését várja.
ünnepi ajánlatok
- Valutaváltó
- Üzemanyagárak
- Iránytű
- EURÓPA ÁZSIA AFRIKA ÉSZAK-AMERIKA DÉL-AMERIKA AUSZTRÁLIA ÉS ÓCEÁNIA ANTARKTISZ
- Hasznos információk
- Útiokmányok Pénzügyek Utazás előtt... Biztosítás Kommunikáció Utazás gépkocsival Utazás repülővel Utazás vonattal
- Utazók sarka
- Útitárs kereső Fórum Repülőjegy börze Útifotó 2000
magazin
NagyUtazás.hu
Több, mint 50 megbízható utazásszervező kínálata egy helyen.