Intelligens utazást kínál a British Airways
2005. szeptember 26.
Az online foglalás, online bejelentkezés, interaktív ülésrend után programokat is kínál utasainak az angol légitársaság
Budapest, 2005. szeptember 26. - London az egyik legnépszerűbb uticél a magyar utasok körében, ahová az idén több százezer honfitársunk utazik repülővel. Az utasok mintegy harmada üzleti célból, kétharmada pedig a szabadidő kellemes eltöltése végett utazik Londonba. Ezen utasok közel fele viszont úgy keresi fel a világvárost, hogy még nem tudja, mit érdemes vagy lehet megtekinteni a mintegy három Budapest nagyságú területen fekvő metropoliszban. Túllépve a már megszokott internetes utazási szokások határait, a British Airways és a British Airways Holidays számukra fejlesztett ki egy"intelligens London útikönyvet". Az útikönyv egy microsite, azaz egy erre a célra létrehozott internetes oldal, amely új dimenziókban mutatja be London legnépszerűbb művészeti, kulturális, szabadidős, sport és szórakozási lehetőségeit. A légitársaság és az utazásszervező ezzel a technikai megoldással tovább fejlesztette utazási szolgáltatásainak komplexitását, hiszen egy tranzakció keretében immár nemcsak online repülőjegy foglalást, online bejelentkezési lehetőséget, interaktív ülőhely és étrend választást, kedvező árú szállásfoglalási és autóbérlési lehetőséget, de kulturális, szabadidős és sport programokat is kínál utasainak a www.ba.com/londoniscloser weboldalon.
A British Airways ez év tavaszán végzett reprezentatív felméréséből kiderül, hogy a repülőre szálló magyar utasok csaknem kétharmada Európa nagyvárosait veszi célba. A magyar utasok körében ezen belül is London számít az egyik legnépszerűbb úticélnak, hiszen ide az idén várhatóan több százezer honfitársunk látogat. Ez nem is csoda, hiszen Londonban a világon megtalálható szinte összes kultúra, nemzetiség képviselteti magát. A brit fővárosba érve kétségkívül varázslatos világba csöppen az utazó. Vibráló egyénisége utánozhatatlan sajátosságaiból és a városban megtalálható közel 150 nemzet kulturális ötvözetéből adódik. London lakossága hivatalosan csak mintegy 8 millió fő, de az időszámításunk szerint 50-ben Claudius Császár által alapított metropolisz lélekszáma folyamatosan 10 millió fő felett van, mivel a város nevezetességeire valamint egyre bővülő kulturális és szabadidős programjainak kínálatára állandóan legalább 2 millió turista kíváncsi.
Napjainkban a közvetlenül az utasoknak eladott repülőjegyek jelentős része már az interneten talál gazdára és a légitársaságok ennek a trendnek megfelelően alakítják ki e-Szolgáltatásaikat, amelyek elsősorban a repülőjegyek online foglalására és az online bejelentkezési lehetőségre koncentrálódnak. Tovább lépve ezen szolgáltatások határain, a British Airways és a British Airways Holidays immár egy tranzakció keretében nyújt teljes körű utazási szolgáltatást.
A British Airways e-Service portfoliója jelenleg is igen sokrétű szolgáltatásokat foglal magában. A ba.com-ra történő kattintás után az utasok tájékozódhatnak a BA gépek menetrendjéről, a repülőjegy online foglalását követően egy interaktív felületen választhatják ki preferált ülőhelyüket, a kívánt fedélzeti menüt. Ugyanebben a tranzakcióban szállodát foglalhatnak, autót bérelhetnek ott tartózkodásunk teljes időtartamára, és a további kényelmi szempontokat figyelembe véve online bejelentkezéssel valamint az otthon kinyomtatható saját beszállókártya segítségével a repülőtéri sorban állásnak is elejét vehetik.
A BA Londonra vonatkozó turisztikai szakértelmén keresztül eddig nem ismert oldaláról igyekszik bemutatni Londont. A légitársaság online programajánlója múzeumok, mozik, színházak, koncerttermek, kiállítások, fesztiválok, sport programok, városnéző túrák gazdag programkínálatát szedte egy csokorba. A programajánló oldalon ezen kívül megtalálható a London híres nevezetességeinek leírása és az angolok által legjobbnak tartott éttermek és pubok listája is.
A ba.com/londoniscloser oldal az adott város bemutatásán kreatív online eszközökkel és alkalmazásokkal is támogatja. Az oldalon megtekinthető egy londoni taxiból forgatott videó klipp és élőben hallgatható egy londoni rádióállomás adása is. A rendhagyó online turizmus népszerűsítő eszköz Európa szinte minden országában szeptember végén indul, helyi nyelven.
A kedvező tarifáknak és a közkedvelt online szolgáltatásoknak köszönhetően a 2004/2005-ös üzleti évben 1,8 százalékkal javult a British Airways járatainak kapacitáskihasználtsága. A Budapest - London járatok kapacitáskihasználtsága meghaladta a British Airways átlagos nemzetközi kapacitáskihasználtságát és éves átlagban 76,6 százalékos szintet ért el. A British Airways magyarországi irodája a 2005. március 31-én zárult üzleti évben 56.000 utast szállított. Ezen utasok 65 százalékának az uticélja London volt, míg fennmaradó hányaduk tengeren túli utazásához, Londonon túlra is a British Airways-t választotta.
Budapest, 2005. szeptember 26. - London az egyik legnépszerűbb uticél a magyar utasok körében, ahová az idén több százezer honfitársunk utazik repülővel. Az utasok mintegy harmada üzleti célból, kétharmada pedig a szabadidő kellemes eltöltése végett utazik Londonba. Ezen utasok közel fele viszont úgy keresi fel a világvárost, hogy még nem tudja, mit érdemes vagy lehet megtekinteni a mintegy három Budapest nagyságú területen fekvő metropoliszban. Túllépve a már megszokott internetes utazási szokások határait, a British Airways és a British Airways Holidays számukra fejlesztett ki egy"intelligens London útikönyvet". Az útikönyv egy microsite, azaz egy erre a célra létrehozott internetes oldal, amely új dimenziókban mutatja be London legnépszerűbb művészeti, kulturális, szabadidős, sport és szórakozási lehetőségeit. A légitársaság és az utazásszervező ezzel a technikai megoldással tovább fejlesztette utazási szolgáltatásainak komplexitását, hiszen egy tranzakció keretében immár nemcsak online repülőjegy foglalást, online bejelentkezési lehetőséget, interaktív ülőhely és étrend választást, kedvező árú szállásfoglalási és autóbérlési lehetőséget, de kulturális, szabadidős és sport programokat is kínál utasainak a www.ba.com/londoniscloser weboldalon.
A British Airways ez év tavaszán végzett reprezentatív felméréséből kiderül, hogy a repülőre szálló magyar utasok csaknem kétharmada Európa nagyvárosait veszi célba. A magyar utasok körében ezen belül is London számít az egyik legnépszerűbb úticélnak, hiszen ide az idén várhatóan több százezer honfitársunk látogat. Ez nem is csoda, hiszen Londonban a világon megtalálható szinte összes kultúra, nemzetiség képviselteti magát. A brit fővárosba érve kétségkívül varázslatos világba csöppen az utazó. Vibráló egyénisége utánozhatatlan sajátosságaiból és a városban megtalálható közel 150 nemzet kulturális ötvözetéből adódik. London lakossága hivatalosan csak mintegy 8 millió fő, de az időszámításunk szerint 50-ben Claudius Császár által alapított metropolisz lélekszáma folyamatosan 10 millió fő felett van, mivel a város nevezetességeire valamint egyre bővülő kulturális és szabadidős programjainak kínálatára állandóan legalább 2 millió turista kíváncsi.
Napjainkban a közvetlenül az utasoknak eladott repülőjegyek jelentős része már az interneten talál gazdára és a légitársaságok ennek a trendnek megfelelően alakítják ki e-Szolgáltatásaikat, amelyek elsősorban a repülőjegyek online foglalására és az online bejelentkezési lehetőségre koncentrálódnak. Tovább lépve ezen szolgáltatások határain, a British Airways és a British Airways Holidays immár egy tranzakció keretében nyújt teljes körű utazási szolgáltatást.
A British Airways e-Service portfoliója jelenleg is igen sokrétű szolgáltatásokat foglal magában. A ba.com-ra történő kattintás után az utasok tájékozódhatnak a BA gépek menetrendjéről, a repülőjegy online foglalását követően egy interaktív felületen választhatják ki preferált ülőhelyüket, a kívánt fedélzeti menüt. Ugyanebben a tranzakcióban szállodát foglalhatnak, autót bérelhetnek ott tartózkodásunk teljes időtartamára, és a további kényelmi szempontokat figyelembe véve online bejelentkezéssel valamint az otthon kinyomtatható saját beszállókártya segítségével a repülőtéri sorban állásnak is elejét vehetik.
A BA Londonra vonatkozó turisztikai szakértelmén keresztül eddig nem ismert oldaláról igyekszik bemutatni Londont. A légitársaság online programajánlója múzeumok, mozik, színházak, koncerttermek, kiállítások, fesztiválok, sport programok, városnéző túrák gazdag programkínálatát szedte egy csokorba. A programajánló oldalon ezen kívül megtalálható a London híres nevezetességeinek leírása és az angolok által legjobbnak tartott éttermek és pubok listája is.
A ba.com/londoniscloser oldal az adott város bemutatásán kreatív online eszközökkel és alkalmazásokkal is támogatja. Az oldalon megtekinthető egy londoni taxiból forgatott videó klipp és élőben hallgatható egy londoni rádióállomás adása is. A rendhagyó online turizmus népszerűsítő eszköz Európa szinte minden országában szeptember végén indul, helyi nyelven.
A kedvező tarifáknak és a közkedvelt online szolgáltatásoknak köszönhetően a 2004/2005-ös üzleti évben 1,8 százalékkal javult a British Airways járatainak kapacitáskihasználtsága. A Budapest - London járatok kapacitáskihasználtsága meghaladta a British Airways átlagos nemzetközi kapacitáskihasználtságát és éves átlagban 76,6 százalékos szintet ért el. A British Airways magyarországi irodája a 2005. március 31-én zárult üzleti évben 56.000 utast szállított. Ezen utasok 65 százalékának az uticélja London volt, míg fennmaradó hányaduk tengeren túli utazásához, Londonon túlra is a British Airways-t választotta.
Kapcsolódó linkek
Ide utaznék! |
Nagy-Britannia |
kapcsolódó ország
Nagy-Britannia
- Valutaváltó
- Üzemanyagárak
- Iránytű
- EURÓPA ÁZSIA AFRIKA ÉSZAK-AMERIKA DÉL-AMERIKA AUSZTRÁLIA ÉS ÓCEÁNIA ANTARKTISZ
- Hasznos információk
- Útiokmányok Pénzügyek Utazás előtt... Biztosítás Kommunikáció Utazás gépkocsival Utazás repülővel Utazás vonattal
- Utazók sarka
- Útitárs kereső Fórum Repülőjegy börze Útifotó 2000
magazin
NagyUtazás.hu
Több, mint 50 megbízható utazásszervező kínálata egy helyen.