Marketingben erősít a British Airways
2005. május 11.
Regionális szerepben a BA magyar marketingvezetője
Budapest, 2005. május 11. - A British Airways magyarországi marketing tevékenységét korábban irányító Németh Krisztinát kelet-európai marketing vezetővé léptette elő a légitársaság. Új pozíciójában Németh Krisztina Csehország, Szlovákia, Magyarország, Lengyelország, Finnország, Litvánia, Lettország és Észtország BA irodáinak marketing tevékenységét igazgatja majd és feladata lesz a regionális kampányok harmonizációja valamint a leghatékonyabb kommunikációs technikák adott országokra történő adaptációja. A regionális marketing vezetés átrendezésének keretében, a légitársaság magyarországi marketing ügyeinek irányítását Nagy Katalin, a British Airways pozsonyi Service Centerének korábbi ügyfélkapcsolati képviselője veszi át.
Kelet-európai marketing managerként Németh Krisztina (34) 8 ország - köztük Csehország, Szlovákia, Magyarország, Lengyelország, Finnország, Litvánia, Lettország és Észtország - BA irodáinak marketing tevékenységét igazgatja majd és feladata lesz a regionális kampányok harmonizációja valamint a leghatékonyabb kommunikációs technikák adott országokra történő adaptációja is.
"A kelet-európai légiközlekedési iparág az EU csatlakozást követően soha nem látott változásokon ment keresztül. Az egyes útvonalakon új piaci szereplők jelentek meg, amelyek érkezésével számottevő mértékben bővültek az utasok által elérhető szolgáltatások ár és minőségi kategóriái."- mondta Molnár Ferenc, a British Airways értékesítési és marketing igazgatója."Az új piaci körülmények felértékelik a nemzetközi kommunikációs tevékenységbe integrálódó, de a regionális sajátosságoknak és helyi igényeknek megfelelő marketing tevékenység szerepét és jelentősségét."- tette hozzá az igazgató.
Németh (34), 1999-től mostani kinevezéséig a légitársaság magyarországi képviseletének marketing feladatait irányította, amelynek keretében a napi 4. Budapest - London járattal rendelkező British Airways teljes körű hazai marketing és kommunikációs tevékenységéért, a légitársaság ATL, BTL és PR ügynökségeinek irányításáért, valamint a közel 5.000 kiemelt törzsutassal való kapcsolattartásért volt felelős.
A régiós marketingvezetés átszervezésének részeként, a légitársaság magyarországi marketing ügyeinek irányítását Nagy Katalin, a British Airways pozsonyi Service Centerének korábbi ügyfélkapcsolati képviselője veszi át. Nagy (28) 2001 óta dolgozik a légitársaság kötelékében. Új feladatkörében Nagy Katalin feladata a British Airways magyarországi marketing feladatainak teljes körű irányítása, a regionális projectek megvalósításának valamint a BA reklám, online és PR ügynökségei feladatinak koordinációja lesz. Nagy Katalin a Pozsonyi Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett vállalatirányítás szakon.
Budapest, 2005. május 11. - A British Airways magyarországi marketing tevékenységét korábban irányító Németh Krisztinát kelet-európai marketing vezetővé léptette elő a légitársaság. Új pozíciójában Németh Krisztina Csehország, Szlovákia, Magyarország, Lengyelország, Finnország, Litvánia, Lettország és Észtország BA irodáinak marketing tevékenységét igazgatja majd és feladata lesz a regionális kampányok harmonizációja valamint a leghatékonyabb kommunikációs technikák adott országokra történő adaptációja. A regionális marketing vezetés átrendezésének keretében, a légitársaság magyarországi marketing ügyeinek irányítását Nagy Katalin, a British Airways pozsonyi Service Centerének korábbi ügyfélkapcsolati képviselője veszi át.
Kelet-európai marketing managerként Németh Krisztina (34) 8 ország - köztük Csehország, Szlovákia, Magyarország, Lengyelország, Finnország, Litvánia, Lettország és Észtország - BA irodáinak marketing tevékenységét igazgatja majd és feladata lesz a regionális kampányok harmonizációja valamint a leghatékonyabb kommunikációs technikák adott országokra történő adaptációja is.
"A kelet-európai légiközlekedési iparág az EU csatlakozást követően soha nem látott változásokon ment keresztül. Az egyes útvonalakon új piaci szereplők jelentek meg, amelyek érkezésével számottevő mértékben bővültek az utasok által elérhető szolgáltatások ár és minőségi kategóriái."- mondta Molnár Ferenc, a British Airways értékesítési és marketing igazgatója."Az új piaci körülmények felértékelik a nemzetközi kommunikációs tevékenységbe integrálódó, de a regionális sajátosságoknak és helyi igényeknek megfelelő marketing tevékenység szerepét és jelentősségét."- tette hozzá az igazgató.
Németh (34), 1999-től mostani kinevezéséig a légitársaság magyarországi képviseletének marketing feladatait irányította, amelynek keretében a napi 4. Budapest - London járattal rendelkező British Airways teljes körű hazai marketing és kommunikációs tevékenységéért, a légitársaság ATL, BTL és PR ügynökségeinek irányításáért, valamint a közel 5.000 kiemelt törzsutassal való kapcsolattartásért volt felelős.
A régiós marketingvezetés átszervezésének részeként, a légitársaság magyarországi marketing ügyeinek irányítását Nagy Katalin, a British Airways pozsonyi Service Centerének korábbi ügyfélkapcsolati képviselője veszi át. Nagy (28) 2001 óta dolgozik a légitársaság kötelékében. Új feladatkörében Nagy Katalin feladata a British Airways magyarországi marketing feladatainak teljes körű irányítása, a regionális projectek megvalósításának valamint a BA reklám, online és PR ügynökségei feladatinak koordinációja lesz. Nagy Katalin a Pozsonyi Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett vállalatirányítás szakon.
Kapcsolódó linkek
Ide utaznék! |
Nagy-Britannia |
kapcsolódó ország
Nagy-Britannia
- Valutaváltó
- Üzemanyagárak
- Iránytű
- EURÓPA ÁZSIA AFRIKA ÉSZAK-AMERIKA DÉL-AMERIKA AUSZTRÁLIA ÉS ÓCEÁNIA ANTARKTISZ
- Hasznos információk
- Útiokmányok Pénzügyek Utazás előtt... Biztosítás Kommunikáció Utazás gépkocsival Utazás repülővel Utazás vonattal
- Utazók sarka
- Útitárs kereső Fórum Repülőjegy börze Útifotó 2000
magazin
NagyUtazás.hu
Több, mint 50 megbízható utazásszervező kínálata egy helyen.