Új ritmus Budapest és London között
2005. április 13.
Az új British Airways járat Dél-Londont és Dél-Angliát teszi elérhetőbbé a magyar utasoknak
Budapest, 2005. április 13. - Immár 4. járatát indítja a British Airways Budapest és London között. Az új járat menetrendbe állításával az angol légitársaság a tavaly bevezetett 29.000 forintos tarifa valamint a minőségi szolgáltatások iránt megnövekedett utazói keresletet kívánja kielégíteni. A most forgalomba állított Boeing 737-es repülőgép több mint 20 százalékkal bővíti a British Airways Budapest- London útvonalon rendelkezésre álló kapacitását. A 4. British Airways járat Ferihegy 2B-ről Gatwick repülőtérre közlekedik majd, elérhetőbbé téve ezzel a karibi térséget, Dél-Londont és Dél-Anglia kedvelt tengerparti városait a magyar utasok számára. A 4. járat bevezetésével, amelynek eredményeként a British Airways biztosítja a Budapest-London útvonal teljes kapacitásának közel egyharmadát, a légitársaság nem titkolt célja az, hogy erős versenyt támasszon a fapados szolgáltatók számára.
A British Airways 1967. április 1. óta repül menetrend szerint Budapest és London között. Magyarországi "szárnyalásának" közel négy évtizede alatt a légitársaság járatainak száma 16-szorosára nőtt, folyamatos kapacitásbővülés mellett. Ezen kedvező folyamatokra a legnagyobb hatást az 1975-ben bevezetett forint alapú repülőjegy-értékesítés, a légitársaság 80-as években megvalósított szolgáltatás-, és infrastruktúra fejlesztései- a Club Europe osztály és az első Boeing gép bevezetése -, a kilencvenes években realizált termékcsoport és informatikai fejlesztések, valamint Magyarország 2004-ben bekövetkezett EU csatlakozásával életbe lépő Open Sky megállapodás gyakorolta.
Útvonaltörténet
1967. április 1. - az első járat
1971. - heti 3 járat
1987. - heti 4 járat
1989. - heti 5 járat
1991. - heti 7 járat
1994. - napi 2 járat
2003. - napi 3 járat
2005. - napi 4 járat
A British Airways az előző üzleti évben (2004. április 1.- 2005. március 31.) több mint 56.000 utast szállított budapesti kiindulással Londonba. A légitársaság utasainak több mint 60 százaléka a nyári menetrendi időszakban vette igénybe a BA által nyújtott minőségi szolgáltatásokat, amely a járatok magas, 82 százalékos kapacitáskihasználtságát eredményezte szemben a légitársaság gépeinek átlagos, 76,6 százalékos töltöttségével.
A 2005 / 2006. üzleti év egészére történt előre foglalások alapján a légitársaság már most az utasforgalom növekedését prognosztizálja, ezért szükségessé vált egy új, immár 4. Budapest és London között közlekedő British Airways járat indítása.
"Új, 4. járatunkkal nemcsak bővülő utazóközönségünk igényeit kívánjuk kielégíteni, de szolgáltatásaink révén egyben versenyképes és minőségi utazási alternatívát kívánunk támasztani a fapados légitársaságokkalszemben." - mondta Molnár Ferenc, a British Airways Hungary értékesítési és marketing igazgatója.
A 2005. március 27-én kezdődött nyári menetrendi szezonban Magyarország és Anglia között már 5 légitársaság 16 járata szállítja az utasokat napi rendszerességgel. Ezen járatok közül 13 Budapest és London között teremt kapcsolatot. A British Airways dél-londoni Gatwick repülőtérre közlekedő járatának menetrendbe állításával a légitársaság a Budapest-London útvonal teljes kapacitásának közel egyharmadát biztosítja.
"Előtérben vannak tehát a "klasszikusok", de 4. járatunk a ránk jellemző minőségnél többet nyújt. Gatwick repülőtérről könnyebben érhetőek el a karibi térség, Dél-London és Dél-Anglia kedvelt tengerparti városai és ez eddigieknél rugalmasabb csatlakozási lehetőséget kínálunk Észak-Amerika valamint Ausztrália számos nagyvárosa felé."- foglalta össze az új járat előnyeit Molnár Ferenc.
A 4. járat bevezetésével a British Airways Budapest-London útvonalon diktált"ritmusa" a következők szerint módosul: Budapest Ferihegy 2B-ről London Heatrow-ra 8:20-kor, 12:25-kor és 19:30-kor indulnak járatok, míg a 4., gatwick-i járat 18:20-kor indul. A 4. járat egyelőre csak a nyári szezonban közlekedik.
A British Airways által prognosztizált utasforgalom bővülés háttérében több utasbarát kereskedelmi döntés és online fejlesztés is fellelhető. A British Airways 2004. februárjában vezette be eddigi legalacsonyabb, 29.000 forintos londoni tarifáját. Az új tarifa nemcsak kedvező árfekvése miatt örvend széles körű népszerűségnek az utazók és a turisták körében, de azért is mert az Interneten állandóan elérhető, így pedig új és fiatal célközönséget képes megszólítani.
Magyarországon a közvetlenül a BA által értékesített repülőjegyek több mint 20 százalékát már az Interneten keresztül értékesíti a légitársaság. Európai viszonylatban a légitársaság jegyeinek 79 százaléka már e-Ticket, míg itthon 2005. április 1-től már csak elektronikus jegyet bocsát ki a British Airways.
A British Airways költségcsökkentési programjának központi részét képező e-Fejlesztések újabb jelentős állomásaként, a légitársaság az idén már 19 európai repülőtéren bevezette a tavaly még csak tesztelt e-Baording Pass-t, azaz az otthoni számítógépes környezetben kinyomtatható beszállókártyákat.
A nyári mentrendi szezonban a British Airways minden európai légitársaságnál több, összesen 631 napi járatot üzemeltet. Mindezen online és menetrendi fejlesztések révén és eredményeként a British Airways célja az, hogy nemzetközi, köztük magyarországi járatrendszerének működési nyereséghányada elérje a 10 százalékos szintet. Az új, 4. járat indításának eredményeként a British Airways magyarországi irodája 8 százalékos utasforgalom növekedésre számít.
Budapest, 2005. április 13. - Immár 4. járatát indítja a British Airways Budapest és London között. Az új járat menetrendbe állításával az angol légitársaság a tavaly bevezetett 29.000 forintos tarifa valamint a minőségi szolgáltatások iránt megnövekedett utazói keresletet kívánja kielégíteni. A most forgalomba állított Boeing 737-es repülőgép több mint 20 százalékkal bővíti a British Airways Budapest- London útvonalon rendelkezésre álló kapacitását. A 4. British Airways járat Ferihegy 2B-ről Gatwick repülőtérre közlekedik majd, elérhetőbbé téve ezzel a karibi térséget, Dél-Londont és Dél-Anglia kedvelt tengerparti városait a magyar utasok számára. A 4. járat bevezetésével, amelynek eredményeként a British Airways biztosítja a Budapest-London útvonal teljes kapacitásának közel egyharmadát, a légitársaság nem titkolt célja az, hogy erős versenyt támasszon a fapados szolgáltatók számára.
A British Airways 1967. április 1. óta repül menetrend szerint Budapest és London között. Magyarországi "szárnyalásának" közel négy évtizede alatt a légitársaság járatainak száma 16-szorosára nőtt, folyamatos kapacitásbővülés mellett. Ezen kedvező folyamatokra a legnagyobb hatást az 1975-ben bevezetett forint alapú repülőjegy-értékesítés, a légitársaság 80-as években megvalósított szolgáltatás-, és infrastruktúra fejlesztései- a Club Europe osztály és az első Boeing gép bevezetése -, a kilencvenes években realizált termékcsoport és informatikai fejlesztések, valamint Magyarország 2004-ben bekövetkezett EU csatlakozásával életbe lépő Open Sky megállapodás gyakorolta.
Útvonaltörténet
1967. április 1. - az első járat
1971. - heti 3 járat
1987. - heti 4 járat
1989. - heti 5 járat
1991. - heti 7 járat
1994. - napi 2 járat
2003. - napi 3 járat
2005. - napi 4 járat
A British Airways az előző üzleti évben (2004. április 1.- 2005. március 31.) több mint 56.000 utast szállított budapesti kiindulással Londonba. A légitársaság utasainak több mint 60 százaléka a nyári menetrendi időszakban vette igénybe a BA által nyújtott minőségi szolgáltatásokat, amely a járatok magas, 82 százalékos kapacitáskihasználtságát eredményezte szemben a légitársaság gépeinek átlagos, 76,6 százalékos töltöttségével.
A 2005 / 2006. üzleti év egészére történt előre foglalások alapján a légitársaság már most az utasforgalom növekedését prognosztizálja, ezért szükségessé vált egy új, immár 4. Budapest és London között közlekedő British Airways járat indítása.
"Új, 4. járatunkkal nemcsak bővülő utazóközönségünk igényeit kívánjuk kielégíteni, de szolgáltatásaink révén egyben versenyképes és minőségi utazási alternatívát kívánunk támasztani a fapados légitársaságokkalszemben." - mondta Molnár Ferenc, a British Airways Hungary értékesítési és marketing igazgatója.
A 2005. március 27-én kezdődött nyári menetrendi szezonban Magyarország és Anglia között már 5 légitársaság 16 járata szállítja az utasokat napi rendszerességgel. Ezen járatok közül 13 Budapest és London között teremt kapcsolatot. A British Airways dél-londoni Gatwick repülőtérre közlekedő járatának menetrendbe állításával a légitársaság a Budapest-London útvonal teljes kapacitásának közel egyharmadát biztosítja.
"Előtérben vannak tehát a "klasszikusok", de 4. járatunk a ránk jellemző minőségnél többet nyújt. Gatwick repülőtérről könnyebben érhetőek el a karibi térség, Dél-London és Dél-Anglia kedvelt tengerparti városai és ez eddigieknél rugalmasabb csatlakozási lehetőséget kínálunk Észak-Amerika valamint Ausztrália számos nagyvárosa felé."- foglalta össze az új járat előnyeit Molnár Ferenc.
A 4. járat bevezetésével a British Airways Budapest-London útvonalon diktált"ritmusa" a következők szerint módosul: Budapest Ferihegy 2B-ről London Heatrow-ra 8:20-kor, 12:25-kor és 19:30-kor indulnak járatok, míg a 4., gatwick-i járat 18:20-kor indul. A 4. járat egyelőre csak a nyári szezonban közlekedik.
A British Airways által prognosztizált utasforgalom bővülés háttérében több utasbarát kereskedelmi döntés és online fejlesztés is fellelhető. A British Airways 2004. februárjában vezette be eddigi legalacsonyabb, 29.000 forintos londoni tarifáját. Az új tarifa nemcsak kedvező árfekvése miatt örvend széles körű népszerűségnek az utazók és a turisták körében, de azért is mert az Interneten állandóan elérhető, így pedig új és fiatal célközönséget képes megszólítani.
Magyarországon a közvetlenül a BA által értékesített repülőjegyek több mint 20 százalékát már az Interneten keresztül értékesíti a légitársaság. Európai viszonylatban a légitársaság jegyeinek 79 százaléka már e-Ticket, míg itthon 2005. április 1-től már csak elektronikus jegyet bocsát ki a British Airways.
A British Airways költségcsökkentési programjának központi részét képező e-Fejlesztések újabb jelentős állomásaként, a légitársaság az idén már 19 európai repülőtéren bevezette a tavaly még csak tesztelt e-Baording Pass-t, azaz az otthoni számítógépes környezetben kinyomtatható beszállókártyákat.
A nyári mentrendi szezonban a British Airways minden európai légitársaságnál több, összesen 631 napi járatot üzemeltet. Mindezen online és menetrendi fejlesztések révén és eredményeként a British Airways célja az, hogy nemzetközi, köztük magyarországi járatrendszerének működési nyereséghányada elérje a 10 százalékos szintet. Az új, 4. járat indításának eredményeként a British Airways magyarországi irodája 8 százalékos utasforgalom növekedésre számít.
Kapcsolódó linkek
Ide utaznék! |
Nagy-Britannia |
kapcsolódó ország
Nagy-Britannia
- Valutaváltó
- Üzemanyagárak
- Iránytű
- EURÓPA ÁZSIA AFRIKA ÉSZAK-AMERIKA DÉL-AMERIKA AUSZTRÁLIA ÉS ÓCEÁNIA ANTARKTISZ
- Hasznos információk
- Útiokmányok Pénzügyek Utazás előtt... Biztosítás Kommunikáció Utazás gépkocsival Utazás repülővel Utazás vonattal
- Utazók sarka
- Útitárs kereső Fórum Repülőjegy börze Útifotó 2000
magazin
NagyUtazás.hu
Több, mint 50 megbízható utazásszervező kínálata egy helyen.