Jó eredményekkel zárja üzleti évét a British Airways
2004. május 18.
Célba ért a költségcsökkentési program, folytatódnak az online fejlesztések
London, Budapest, 2004. május 18. - Jó eredményekkel zárta 2003/2004. üzleti évét a British Airways. A légitársaság a 2003. évi 135 millió fontról 230 millió fontra növelte adózás előtti eredményét. A BA kiemelkedően jól gazdálkodott üzleti évének utolsó negyedévében, amikor is az egy évvel korábbi 200 milliós adózás előtti veszteséghez képest, 45 milliós fontos nyereséget ért el. Az év egészét tekintve, jelentősen meghaladva a 2003-as 295 millió fontot, a légitársaság 405 millió fontos működési eredményt könyvelhet el. Az eredmények hátterében a British Airways Jövőbeni Forma és Méret költséghatékonysági és szerkezetátalakítási programjának következetes végrehajtása áll. A program részeként a légitársaság tovább folytatja az Internetes fejlesztéseit koordináló"Felhasználóbarát British Airways" program megvalósítását, amely az utaskiszolgálás egyes elemeit helyezi online platformra, egyszerre javítja tovább a vállalat szolgáltatásainak színvonalát és költséggazdálkodását.
A British Airways Jövőbeni Forma és Méret programja 2002 tavaszán vette kezdetét. A kétéves program megvalósításával a légitársaság évi 650 millió fontos megtakarítást, 13.000 fős létszámcsökkentést kívánt elérni amellett, hogy felgyorsítja Internet stratégiájának megvalósítását. Idei, 2003. április 1-től 2004. március 31-ig tartó üzleti évében az eredeti célkitűzést meghaladva, a légitársaság költségbázisa összesen 869 millió fonttal csökkent, alkalmazottainak száma pedig 13.082 fővel volt kevesebb mint 2 évvel korábban.
"Az iparágat érintő kihívások és nehézségek ellenére is jó eredménnyel zártuk üzleti évünket. Jelentős sikereket értünk el rövid távú, európai járatrendszerünk átszervezése terén, de még ennél is többet kell tennünk."- mondta Rod Eddington, a British Airways vezérigazgatója. "Folytatjuk utaskiszolgálási tevékenységünk fejlesztését, új online termékeket és szolgáltatásokat vezetünk be, és jobban kihasználjuk az Internet technológia előnyeit."- tette hozzá Rod Eddington.
A British Airways 2004. április 1-től már kizárólag csak elektronikus jegyet használ az Egyesült Királyságból induló és a belföldi repülőútjai értékesítésében, így összes útjai 75 százalékán, azaz mintegy 150 repült útvonalon az elektronikus jegy már felváltotta a papír alapú jegyet. A"Felhasználóbarát British Airways" program részeként a légitársaság tovább folytatja önkiszolgáló check-in automaták telepítését is. A vállalat a világ 40 legforgalmasabb repülőterén több mint 200 önkiszolgáló check-in automatát üzemeltet. A British Airways célja az, hogy 2005 márciusára a check-in 50 százaléka már önkiszolgáló check-in automaták segítségével valósuljon meg.
"Ma már három Angliából induló utasunk közül kettő elektronikus jegyet használ. Az e-jegy 2004. végére már teljes egészében felváltja a hagyományos jegyet minden BA célállomáson."- mondta Rod Eddintgon.
A British Airways Csoport teljes árbevétele az adott időszakban, az egy évvel korábbinál 1,7 százalékkal kevesebb, mintegy 7,560 milliárd font volt. A légitársaság rendelkezésre álló utaskilométereinek (ASK) száma ebben az üzleti évben 1,5 százalékkal nőtt, míg gépeinek kihasználtsága 1997 óta a legmagasabb szintet elérve 73 százalék volt.
A British Airways a 2004/2005. üzleti évre 2-3 százalékos bevétel növekedéssel és az egy utasra jutó nyereség- yield - csekély mértékű csökkenésével számol. A légitársaság számításai szerint a piaci körülmények nem változnak majd jelentősen, de hosszú távú, tengeren túli üzleti termékek forgalmának folyamatos javulása, bővülése várható. A British Airways az üzleti termékek forgalmának stagnálására számít a rövid távú, európai útvonalakon, míg a verseny éleződését vetíti előre a turista osztályok forgalmát és ár színvonalát tekintve.
London, Budapest, 2004. május 18. - Jó eredményekkel zárta 2003/2004. üzleti évét a British Airways. A légitársaság a 2003. évi 135 millió fontról 230 millió fontra növelte adózás előtti eredményét. A BA kiemelkedően jól gazdálkodott üzleti évének utolsó negyedévében, amikor is az egy évvel korábbi 200 milliós adózás előtti veszteséghez képest, 45 milliós fontos nyereséget ért el. Az év egészét tekintve, jelentősen meghaladva a 2003-as 295 millió fontot, a légitársaság 405 millió fontos működési eredményt könyvelhet el. Az eredmények hátterében a British Airways Jövőbeni Forma és Méret költséghatékonysági és szerkezetátalakítási programjának következetes végrehajtása áll. A program részeként a légitársaság tovább folytatja az Internetes fejlesztéseit koordináló"Felhasználóbarát British Airways" program megvalósítását, amely az utaskiszolgálás egyes elemeit helyezi online platformra, egyszerre javítja tovább a vállalat szolgáltatásainak színvonalát és költséggazdálkodását.
A British Airways Jövőbeni Forma és Méret programja 2002 tavaszán vette kezdetét. A kétéves program megvalósításával a légitársaság évi 650 millió fontos megtakarítást, 13.000 fős létszámcsökkentést kívánt elérni amellett, hogy felgyorsítja Internet stratégiájának megvalósítását. Idei, 2003. április 1-től 2004. március 31-ig tartó üzleti évében az eredeti célkitűzést meghaladva, a légitársaság költségbázisa összesen 869 millió fonttal csökkent, alkalmazottainak száma pedig 13.082 fővel volt kevesebb mint 2 évvel korábban.
"Az iparágat érintő kihívások és nehézségek ellenére is jó eredménnyel zártuk üzleti évünket. Jelentős sikereket értünk el rövid távú, európai járatrendszerünk átszervezése terén, de még ennél is többet kell tennünk."- mondta Rod Eddington, a British Airways vezérigazgatója. "Folytatjuk utaskiszolgálási tevékenységünk fejlesztését, új online termékeket és szolgáltatásokat vezetünk be, és jobban kihasználjuk az Internet technológia előnyeit."- tette hozzá Rod Eddington.
A British Airways 2004. április 1-től már kizárólag csak elektronikus jegyet használ az Egyesült Királyságból induló és a belföldi repülőútjai értékesítésében, így összes útjai 75 százalékán, azaz mintegy 150 repült útvonalon az elektronikus jegy már felváltotta a papír alapú jegyet. A"Felhasználóbarát British Airways" program részeként a légitársaság tovább folytatja önkiszolgáló check-in automaták telepítését is. A vállalat a világ 40 legforgalmasabb repülőterén több mint 200 önkiszolgáló check-in automatát üzemeltet. A British Airways célja az, hogy 2005 márciusára a check-in 50 százaléka már önkiszolgáló check-in automaták segítségével valósuljon meg.
"Ma már három Angliából induló utasunk közül kettő elektronikus jegyet használ. Az e-jegy 2004. végére már teljes egészében felváltja a hagyományos jegyet minden BA célállomáson."- mondta Rod Eddintgon.
A British Airways Csoport teljes árbevétele az adott időszakban, az egy évvel korábbinál 1,7 százalékkal kevesebb, mintegy 7,560 milliárd font volt. A légitársaság rendelkezésre álló utaskilométereinek (ASK) száma ebben az üzleti évben 1,5 százalékkal nőtt, míg gépeinek kihasználtsága 1997 óta a legmagasabb szintet elérve 73 százalék volt.
A British Airways a 2004/2005. üzleti évre 2-3 százalékos bevétel növekedéssel és az egy utasra jutó nyereség- yield - csekély mértékű csökkenésével számol. A légitársaság számításai szerint a piaci körülmények nem változnak majd jelentősen, de hosszú távú, tengeren túli üzleti termékek forgalmának folyamatos javulása, bővülése várható. A British Airways az üzleti termékek forgalmának stagnálására számít a rövid távú, európai útvonalakon, míg a verseny éleződését vetíti előre a turista osztályok forgalmát és ár színvonalát tekintve.
Kapcsolódó linkek
Ide utaznék! |
Nagy-Britannia |
kapcsolódó ország
Nagy-Britannia
- Valutaváltó
- Üzemanyagárak
- Iránytű
- EURÓPA ÁZSIA AFRIKA ÉSZAK-AMERIKA DÉL-AMERIKA AUSZTRÁLIA ÉS ÓCEÁNIA ANTARKTISZ
- Hasznos információk
- Útiokmányok Pénzügyek Utazás előtt... Biztosítás Kommunikáció Utazás gépkocsival Utazás repülővel Utazás vonattal
- Utazók sarka
- Útitárs kereső Fórum Repülőjegy börze Útifotó 2000
magazin
NagyUtazás.hu
Több, mint 50 megbízható utazásszervező kínálata egy helyen.