Tel.: 06 30 343 4343 Mail: info@nagyutazas.hu Nyitva: H-P 9:00-17:00

A British Airways lett a legjobb légitársaság
2003. december 11.

A BBJ 2003-ban első alkalommal osztott díjakat a legjobb üzleti szolgáltatásokat nyújtó vállalatok számára

Budapest, 2003. december 11. - A BBJ Business Awards elnevezésű díjat idén osztották ki első ízben a Budapest Business Journal olvasóinak szavazatai alapján. A díjazottak azok a vállalatok voltak, melyek a legjobb üzleti szolgáltatásokat nyújtják iparágukban. A legjobb légitársaságnak járó díjat hét légitársaság közül a British Airways kapta. A BA olyan, elsőssorban az üzletembereknek szóló fedélzeti és földi szolgáltatásaival érdemelte ki a kitüntető díjat, mint a Club Europe és a Club World prémium termékek.

A Westend Budapest Hiltonban a BBJ Awards ceremónián kerültek kiosztásra a Budapest Business Journal angol nyelvű üzleti hetilap hagyományteremtő üzleti díjai. A díjakat a lap olvasóinak szavazatai alapján ítélték oda azoknak a vállalatoknak, melyek iparágukban a legjobb szolgáltatást nyújtják. A szavazók tíz kategóriában összesen hetvenöt cégre adhatták le szavazataikat, köztük a legjobb vállalati bankra, brókercégre, internetszolgáltatóra, pénzügyi tanácsadóra, kommunikációs ügynökségre, tőzsdei cégre, ötcsillagos szállodára, légitársaságra, taxitársaságra és az idén a legjobb piacra lépő vállalatra. A rangsoroláskor a legfontosabb kritérium a szolgáltatások minősége volt. A legjobb légitársaságnak járó díjat a British Airways kapta meg az olvasók voksai alapján, melyet az üzleti utazóközönség kiszolgálása érdekében kialakított minőségi szolgáltatásaiért érdemelt ki.

Stephen A. O'Connor, a BBJ felelős kiadója szerint:"Ezt a díjat valóban a sajátjának érezheti az egész üzleti szféra."- mondta O'Connor. "A díj a BBJ életében azon erőfeszítés része, amelyet a lap a kifinomult és tiszta üzleti kultúra elterjesztéséért, a minőségi szolgáltatások és a vállalati újítások megbecsüléséért tesz és végezfolyamatosan." - tette hozzá a kiadó.

"Nagy öröm a British Airways számára ez a díj, és hogy a jelölt hét légitársaság közül a mi szolgáltatásunkat és termékünket ítélték legjobbnak az üzleti szféra képviselői."- nyilatkozta a díj átadása kapcsán Tuboly József, a British Airways kereskedelmi és marketing igazgatója."A díj megerősít bennünket abban, hogy utasaink elégedettek az üzleti szféra kiszolgálása céljából kialakított Club Europe és Club World szolgáltatásainkkal, valamint azok földi kiegészítő szolgáltatásaival."

A British Airways tengeren túli üzleti osztályán, a Club World kabinban vezették be a világon elsőként a tökéletes pihenést és munkakörülményeket biztosító teljesen vízszintes ággyá alakítható üléseket, amelyek az ún."Égi váró", egyedi formációban kerültek elhelyezésre a gépek fedélzetén. A légitársaság másik népszerű szolgáltatása, a rövid távú járatok üzleti osztálya, a Club Europe elsősorban menetrendje miatt vonzó az üzleti utazók körében, hiszen az utasok, üzleti tárgyalásuk befejeztével még ugyanaznap visszatérhetnek otthonukba, elkerülve így a szállásfoglalást és az időveszteséget.

Kapcsolódó linkek
Ide utaznék!
Nagy-Britannia