Tel.: 06 30 343 4343 Mail: info@nagyutazas.hu Nyitva: H-P 9:00-17:00

FedEx "repülőrajt" Magyarországon
2004. szeptember 21.

Szorosabb nemzetközi integráció és szolgáltatásfejlesztés az új járat révén
Budapest, 2004. szeptember 21. - A FedEx Express, a világ legnagyobb légi expresszáru szállítmányozó vállalata új, napi rendszerességgel közlekedő járatot indít párizsi székhelyű európai elosztó központja és Budapest között. A FedEx Express Corporation leányvállalata számára ezáltal lehetővé válik az, hogy Magyarországi tevékenységét és szolgáltatásait nagyobb mértékben integrálja nemzetközi hálózatába. Az új járat bevezetése kiemelkedő szolgáltatásfejlesztést tesz lehetővé a FedEx magyar és külföldi ügyfelei számára.
Az Európai Unió 2004. májusában- 10 országgal - történt bővítése lehetőséget teremtett a FedEx számára arra, hogy kielégítse a nemzetközi kereskedelemben érdekelt vállalatok azon igényét, hogy azok könnyen és gyorsan érhessenek el fejlődő piacokat, gazdaságokat. Járatrendszerének jelenlegi bővítése révén a FedEx Express Magyarországra érkező küldeményei esetében a tranzit idő egy nappal csökken, míg nő azon FedEx ügyfelek köre, akik európai országokba szánt küldeményeit a vállalat már másnap kézbesíteni tudja. Az új járat bevezetésének eredményeként változó menetrend révén, az országban 3 órával tovább adhatóak fel expressz küldemények.

"Az 1990-es évek közepe óta Magyarországot figyelemre méltó, éves szinten átlagosan 4 százalékos gazdasági fejlődés jellemzi, az ország export volumenének folyamatos bővülése miatt. Az export és import volumen bővülésének üteme várhatóan 9 százalékkal nő majd Magyarországon 2010-ig bezárólag. A kereskedelem élénkülésével párhuzamosan várhatóan nő majd az expressz szolgáltatások iránti kereslet is, amely hozzájárul a FedEx Magyarországon betöltött piaci pozíciójának erősítéséhez."- mondta Antje Schütt-Fahrenkrog, a FedEx Közép- és Kelet-Európa régiójáért felelős alelnöke.

Az új budapesti járat az ország gazdasági potenciáljának 80 százalékát adó vállalatokat köti majd össze egy napon belül a főbb európai gazdasági központokkal, két napon belül pedig a legnagyobb ázsiai városokkal, ahová a FedEx AsiaOne regionális hálózata heti 260 járatot közlekedtet.

A járat bevezetésével lehetővé válik az Észak-Amerikába irányuló expressz küldemények másnapi kikézbesítése. A járatnyitással párhuzamosan a FedEx a veszélyes áruk expressz szállítását magában foglaló szolgáltatását is bevezeti Magyarországon.

A FedEx Magyarországon, egy a küldemények felvételéért és kikézbesítéséért felelős képviselettel, a Flying Cargo-val működik együtt."Partnerünk, a Flying Cargo kiterjedt és jól működő hazai hálózattal rendelkezik. Ezen évek óta sikeres együttműködés teszi azt lehetővé, hogy magyarországi ügyfeleink számára teljes körű küldemény kiszállítási és felvételi szolgáltatást valamint vámügyintézést biztosítsunk."- tette hozzá Antje Schütt-Fahrenkrog.

Ezen túlmenően, a FedEx online eszközeinek használatával a vállalat magyar ügyfelei automatizálhatják a küldemények feladását, jelentősen egyszerűsítve a folyamatot és lerövidítve annak idejét. A FedEx Ship Manager software révén a teljes küldeményfeladás és kézbesítési folyamat az Interneten végezhető. Egy másik online eszköz, a FedEx Insight az összes érkező és elküldött küldemény Interneten keresztüli nyomon követését teszi lehetővé. Ez az alkalmazás automatikus értesítést ad a felhasználók számára az olyan fontos adatokról, mint például a kikézbesítés ideje vagy a vámügyintézés esetleges késései.

David Lobaccaro, az AVIS Group BSC menedzsere a közvetlen járat lényegét a következőkben látja:"Cégünk működéséhez elengedhetetlen, hogy napi rendszerességgel jutassunk el iratokat, dokumentumokat egyik egységünktől a másikhoz. Ez azt jelenti, hogy mi beszállítóink szolgáltatásainak minőségétől függünk. A FedEx új, párizsi közvetlen járatának beiktatásával nő az esélyünk arra, hogy a csomagjaink időben és pontosan célba érnek."
A FedEx Corporation - ról A FedEx Corporation magánszemélyek és vállalkozások számára egyaránt szállítási, elektronikus kereskedelmi (eCommerce) és üzleti szolgáltatások széles skáláját nyújtja. Az éves szinten 25 milliárd dollár árbevétellel rendelkező vállalat integrált üzleti szolgáltatásokat nyújt azáltal, hogy leányvállalatait közösen és együtt vezeti és működteti a FedEx márkanév ernyője alatt. A FedEx-et immár évek óta a világ legjobb és legmegbízhatóbb munkaadójaként tartják számon.

A vállalat az összes, több mint 240.000 munkavállalóját és alvállalkozóját arra ösztönzi, hogy munkájukat biztonságosan, a lehető legmagasabb etikai és szakmai színvonalon végezzék ügyfeleik és a helyi közösségek érdekeit és igényeit szem előtt tartva. További információ: fedex.com A FedEx Express-ről A FedEx Express, amely a FedEx Corporation leányvállalata a világ nemzeti össztermékének 90 százalékát előállító régiókat kapcsolja össze egymással 24-48 órán belüli, háztól-házig történő, vámügyintézést is magában foglaló expressz szolgáltatás révén, amelyre a cég pénz-visszafizetési garanciát vállal. Egyedülálló útvonalhálózata és infrastruktúrája révén a FedEx ma a világ legnagyobb légi expresszáru szállító vállalata, amely naponta több mint 3,1 millió küldemény gyors, megbízható és pontos szállításról gondoskodik a világ, több mint 215 országában. A FedEx Express több mint 136.000 munkavállalót foglalkoztat és több, mint 50.000 küldemény felvételi hellyel rendelkezik, 645 repülőgépet és hozzávetőlegesen 42.000 motorizált járművet üzemeltet integrált nemzetközi hálózatának keretein belül.