Tel.: 06 1 371 21 91 Mail: info@nagyutazas.hu Nyitva: H-P 9:00-17:00

Újabb digitális funkció a KLM-nél
2017. augusztus 28.

A holland királyi légitársaság utasai már a WeChat Pay alkalmazáson keresztül is fizethetnek repülőjegyeikért.
A KLM az első nem-kínai légitársaság, amely ezzel a szolgáltatással könnyíti meg utasai életét.

Kínában a WeChat a legnépszerűbb applikáció, amely több mint 963 millió felhasználóval rendelkezik, ebből pedig 600 millióan aktiválták már a fizetésre szolgáló funkciót. Ez az alkalmazás lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy okostelefonjukon keresztül úgy fizessenek, hogy közben applikáción belül maradnak. A WeChat Pay Kínában mindenhol elérhető, a mobil tranzakciók 40%-a ezen a felületen történik. A szolgáltatás használatához csupán egy kínai bankszámlára van szükség.

A KLM repülőjegy vásárlás is roppant egyszerű az új szolgáltatással: amennyiben az utas számítógépén a KLM.com oldalon megvette a repjegyet, és a WeChat Pay-t választotta fizetési opciónak, azonnal megjelenik egy QR kód. Amint az utas a kódra kattint, a WeChat Pay azonosítás megtörténik, és a tranzakció meg is történt. Telefonról sem bonyolultabb az eljárás: az utas a jegyvásárlást követően szintén kiválaszthatja a WeChat Pay opciót, melyet követően rögtön a WeChat oldalán landol, ahol néhány gombnyomással már fizetett is.

2014-ben nyitotta a KLM a WeChat oldalát, ahol az ügyfélszolgálat non-stop válaszol a kérdésekre, valamint vállalati híreket és ajánlatokat oszt meg. 2017 májusa óta az utasok már a WeChat-en keresztül is kérhetik repjegyeiket vagy beszállókártyáikat. A szolgáltatás bevezetése óta a kínai utasok 25%-a él ezzel a lehetőséggel, és átlagban heti 8000 kérdést intéznek a légitársasághoz ezen a felületen.

szerző: Turizmus.com , további info: http://turizmus.com