Tel.: 06 30 343 4343 Mail: info@nagyutazas.hu Nyitva: H-P 9:00-17:00

Kiderült, melyik légitársaság kínálja a legfinomabb falatokat a levegőben!
2011. december 09.

A Skyscanner online árösszehasonlító portál legfrissebb felméréséből kiderül, melyik légitársaságok kínálják a legjobb fedélzeti ellátást a világon.

A Skyscanner munkatársai több mint 100 utazót kértek meg arra, hogy pontozzák 19 légitársaság járatain a fedélzeti étkezést.

Az utazók véleménye alapján a Turkish Airlines (THY) szerezte meg az első helyet, 86%-os teljesítménnyel. Az étlapjukon olyan finomságok szerepelnek, mint a töltött padlizsán vagy a diós-körtés torta, de kínálnak gyermek-, kóser és tenger gyümölcseit felvonultató menüt is.

Második helyen végzett 81%-os eredménnyel a Singapore Airlines, amelynek nem kisebb kulináris személyiség, maga Gordon Ramsay adott szakértői tanácsokat.

Harmadik helyezett szintén egy Öböl-menti légitársaság, az Etihad lett 80 ponttal.

Utolsó helyezett lett a vizsgált légitársaságok között az American Airlines 50% alatti teljesítménnyel.

Íme a teljes lista:
 
  • Turkish Airlines 86
  • Singapore Airlines 81
  • Etihad 80
  • Aer Lingus 78
  • Emirates 77
  • Cathay Pacific 75
  • KLM 75
  • Qantas 72
  • Aeroflot 71
  • Air France 70
  • Iberia 65
  • SAS 64
  • United Airlines 62
  • British Airways 60
  • Qatar Airways 57
  • Virgin Atlantic 57
  • Alitalia 54
  • Lufthansa 53
  • American Airlines 47.5


Mary Porter, a Skyscanner kulináris szakértője így kommentálta az eredményt: "Az a sztereotípia, miszerint a fedélzeti ételek jóformán ehetetlenek, úgy tűnik, már a múlté. A mai borzasztóan erős piaci versenyben igyekszik minden légitársaság kitűnni a többi közül, igyekeznek mindent megtenni azért, hogy az utas jól érezze magát a fedélzeten, ezáltal még jobban magukhoz kötni az ügyfelet. A fedélzeti étkezés kulcsfontosságú ebben a folyamatban, és az utóbbi évek során láthattuk, hogy a légitársaságok óriási befektetéseket tettek ezen a téren, és számos neves séfet kértek fel arra, hogy segítsenek a fedélzeti ellátást továbbfejleszteni." "Úgy tűnik, hogy sikeres dolog volt az ételekbe invesztálni - a válaszadók közül sokan mondták azt, hogy a fedélzeti ételek "finomak", illetve "ízletesek" voltak, és a felmérésbe bevont légitársaságoknak több mint a fele 70% feletti eredményt ért el" - emelte ki Porter.

forrás: www.turizmusonline.hu