A Roissy a világ legutáltabb repülőtere
2011. november 23.
Képgaléria - Roissy-Charles de Gaulle
Franciaország legjelentősebb repülőterét, a párizsi Roissy-Charles de Gaulle-t választotta a világ legutáltabb repülőterének a CNN utazási honlapja, a CNNGO.com.
Az utasok kommentárjai és rémálomszerű emlékei alapján készített szégyenlista második helyére a Los Angeles-i nemzetközi repülőtér került, megelőzve a londoni Heathrow-t.
A párizsi repülőtér - ahol évente 60 millióan fordulnak meg - a kellemetlen kiszolgálószemélyzet, a kifogásolható higiéniás körülmények, a beszállókapuknál tapasztalt információhiány, a közepes színvonalú éttermek és kávézók miatt került az utazóközönség utálatának kereszttűzébe.
A CNNGO szerint a Roissyt az órákon át rossz sorban várakozó ideges utasok és a házsártos személyzet jellemzi leginkább. Egyébként számos francia utazási portál hasonló tapasztalatokról számolt be: az internetezők a repülőtér kopottas jellegére és a megfizethetetlen parkolási költségekre is panaszkodnak.
A párizsi repülőtér nem először képezi utálat tárgyát. Két évvel ezelőtt a repülőtéri pihenési körülményeket tesztelő kanadai Sleepingairports.net sorolta utolsó helyre a Roissyt, tavaly pedig a francia fogyasztóvédők választották meg az utasok igényeit legkevésbé kielégítő európai repülőtérnek.
A párizsi repülőterek igazgatósága (ADP) a Le Figaro című napilapban elítélte a CNNGO módszereit, amely tanulmányát utazási portálokon és blogokon megjelent "kávéházi pletykákra" alapozta. A 90 ezer embert foglalkoztató ADP azzal utasította vissza a "deszka nélküli WC-kre" vonatkozó kritikákat, hogy csúcsforgalomban félóránként, egyébként pedig óránként takarítják a mosdókat.
Arról, hogy a leszállás után sokszor percekig kell az utasoknak a repülőgépben várakozniuk a lépcsőkre vagy a tranzitban a csomagokra, amelyek nagyon lassan érkeznek, pedig nem a repülőtér, hanem a légitársaságok tehetnek - állította az igazgatóság, amely csak az éttermi szolgáltatásra vonatkozó bírálatokat fogadta el. "2013-ig ötven új kiszolgálóhelyet nyitunk, mert az emberek a már ismert hálózatokat keresik (a repülőtéren is)" - jelezte az ADP, amely az elkövetkező négy évben 750 millió eurót szán a szolgáltatások minőségének javítására.
A CNNGO egyébként összeállította a legkedveltebb repülőterek listáját is, amelyet ázsiai városok vezetnek. Szöul és Szingapúr előtt Hongkong végzett az élen.
forrás: MTI
Az utasok kommentárjai és rémálomszerű emlékei alapján készített szégyenlista második helyére a Los Angeles-i nemzetközi repülőtér került, megelőzve a londoni Heathrow-t.
A párizsi repülőtér - ahol évente 60 millióan fordulnak meg - a kellemetlen kiszolgálószemélyzet, a kifogásolható higiéniás körülmények, a beszállókapuknál tapasztalt információhiány, a közepes színvonalú éttermek és kávézók miatt került az utazóközönség utálatának kereszttűzébe.
A CNNGO szerint a Roissyt az órákon át rossz sorban várakozó ideges utasok és a házsártos személyzet jellemzi leginkább. Egyébként számos francia utazási portál hasonló tapasztalatokról számolt be: az internetezők a repülőtér kopottas jellegére és a megfizethetetlen parkolási költségekre is panaszkodnak.
A párizsi repülőtér nem először képezi utálat tárgyát. Két évvel ezelőtt a repülőtéri pihenési körülményeket tesztelő kanadai Sleepingairports.net sorolta utolsó helyre a Roissyt, tavaly pedig a francia fogyasztóvédők választották meg az utasok igényeit legkevésbé kielégítő európai repülőtérnek.
A párizsi repülőterek igazgatósága (ADP) a Le Figaro című napilapban elítélte a CNNGO módszereit, amely tanulmányát utazási portálokon és blogokon megjelent "kávéházi pletykákra" alapozta. A 90 ezer embert foglalkoztató ADP azzal utasította vissza a "deszka nélküli WC-kre" vonatkozó kritikákat, hogy csúcsforgalomban félóránként, egyébként pedig óránként takarítják a mosdókat.
Arról, hogy a leszállás után sokszor percekig kell az utasoknak a repülőgépben várakozniuk a lépcsőkre vagy a tranzitban a csomagokra, amelyek nagyon lassan érkeznek, pedig nem a repülőtér, hanem a légitársaságok tehetnek - állította az igazgatóság, amely csak az éttermi szolgáltatásra vonatkozó bírálatokat fogadta el. "2013-ig ötven új kiszolgálóhelyet nyitunk, mert az emberek a már ismert hálózatokat keresik (a repülőtéren is)" - jelezte az ADP, amely az elkövetkező négy évben 750 millió eurót szán a szolgáltatások minőségének javítására.
A CNNGO egyébként összeállította a legkedveltebb repülőterek listáját is, amelyet ázsiai városok vezetnek. Szöul és Szingapúr előtt Hongkong végzett az élen.
forrás: MTI
ünnepi ajánlatok
- Valutaváltó
- Üzemanyagárak
- Iránytű
- EURÓPA ÁZSIA AFRIKA ÉSZAK-AMERIKA DÉL-AMERIKA AUSZTRÁLIA ÉS ÓCEÁNIA ANTARKTISZ
- Hasznos információk
- Útiokmányok Pénzügyek Utazás előtt... Biztosítás Kommunikáció Utazás gépkocsival Utazás repülővel Utazás vonattal
- Utazók sarka
- Útitárs kereső Fórum Repülőjegy börze Útifotó 2000
magazin
NagyUtazás.hu
Több, mint 50 megbízható utazásszervező kínálata egy helyen.