KLM bemutatja Delft Blue repülőgépét
2011. június 15.
Képgaléria - KLM - Delft Blue
A KLM Holland Királyi Légitársaság ma bemutatta "Delft Blue" repülőgépét Schiphol repülőtéren. A KLM Ügyvezető Igazgatója, Erik Varwijk a delfti polgármesterrel együtt nyitotta ki a hangárajtókat ezen különleges repülőgép előtt. A 64 méter hosszú, 18 méter magas repülőgép felületén 4000 kreatív található, mindegyik delfti kék porcelán mintával.
A kezdeményezés a Tile & Inspire kampánnyal kezdődött, amely április és május között futott világszerte. A Tile & Inspire hozzáférhető volt mindenki számára az Interneten, leginkább Facebook-on keresztül. A kampány célja az volt, hogy a résztvevők lecseréljék Facebook profil fotójukat egy inspiráló üzenettel körülvett delfti kék porcelánra, amelyből a legérdekesebbeket egy igazi repülőgépre helyeztek el. Körülbelül 4000 győztest választottak ki véletlenszerűen ezek után. Ezek a porcelán kreatívok mától kezdve egy Boeing 777-200-ason láthatóak, amely ma teszi meg első útját.
"Ezzel a kék porcelánokkal díszített repülőgéppel a KLM kapcsolatot létesít történelme és a közösségi média között. A sikeres Tile & Inspire online kampánynak köszönhetően utasainkat megismertettük mind a holland kultúra, mind a KLM-nek fontos tárgyával: a delfti kék porcelánnal. Az 1950-es évek óta a KLM ilyen kék holland porcelánházakat ajándékoz World Business Class utasainak tengerentúli járatain. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy egyik repülőgépünk felületén most ezek a motívumok jelennek meg." - mondta Erik Varwijk.
Közel 120 000 porcelán készült el 154 országban, amiből 77 000 kreatívot neveztek a játékra, hogy felkerüljenek a repülőgépre. A kampány több mint 50 000 like-ot szerzett Facebook oldalán, valamint több mint 450 000-en látogattak el erre az oldalra ebben az időszakban.
A Tile & Inspire kampány világszerte nagy siker volt. A KLM arra ösztönözte Facebook rajongóit és utasait, hogy cseréljék le Facebook profil fotójukat egy inspiráló üzenettel körülvett delfti kék porcelánra, abban a reményben, hogy kreatívjuk rákerül egy igazi KLM Boeing 777-200-ra. A repülőgépre szánt üzeneteket kínai, német, angol, francia, holland, norvég, portugál, orosz, spanyol és svéd nyelveken készítették el. Végül, a kiválasztott képek felkerültek a repülőgépre. Ezek a porcelánok inspiráló üzeneteikkel több desztinációra is eljutnak hamarosan.
forrás: KLM Média
A kezdeményezés a Tile & Inspire kampánnyal kezdődött, amely április és május között futott világszerte. A Tile & Inspire hozzáférhető volt mindenki számára az Interneten, leginkább Facebook-on keresztül. A kampány célja az volt, hogy a résztvevők lecseréljék Facebook profil fotójukat egy inspiráló üzenettel körülvett delfti kék porcelánra, amelyből a legérdekesebbeket egy igazi repülőgépre helyeztek el. Körülbelül 4000 győztest választottak ki véletlenszerűen ezek után. Ezek a porcelán kreatívok mától kezdve egy Boeing 777-200-ason láthatóak, amely ma teszi meg első útját.
"Ezzel a kék porcelánokkal díszített repülőgéppel a KLM kapcsolatot létesít történelme és a közösségi média között. A sikeres Tile & Inspire online kampánynak köszönhetően utasainkat megismertettük mind a holland kultúra, mind a KLM-nek fontos tárgyával: a delfti kék porcelánnal. Az 1950-es évek óta a KLM ilyen kék holland porcelánházakat ajándékoz World Business Class utasainak tengerentúli járatain. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy egyik repülőgépünk felületén most ezek a motívumok jelennek meg." - mondta Erik Varwijk.
Közel 120 000 porcelán készült el 154 országban, amiből 77 000 kreatívot neveztek a játékra, hogy felkerüljenek a repülőgépre. A kampány több mint 50 000 like-ot szerzett Facebook oldalán, valamint több mint 450 000-en látogattak el erre az oldalra ebben az időszakban.
A Tile & Inspire kampány világszerte nagy siker volt. A KLM arra ösztönözte Facebook rajongóit és utasait, hogy cseréljék le Facebook profil fotójukat egy inspiráló üzenettel körülvett delfti kék porcelánra, abban a reményben, hogy kreatívjuk rákerül egy igazi KLM Boeing 777-200-ra. A repülőgépre szánt üzeneteket kínai, német, angol, francia, holland, norvég, portugál, orosz, spanyol és svéd nyelveken készítették el. Végül, a kiválasztott képek felkerültek a repülőgépre. Ezek a porcelánok inspiráló üzeneteikkel több desztinációra is eljutnak hamarosan.
forrás: KLM Média
Kapcsolódó linkek
Ide utaznék! |
Hollandia |
kapcsolódó ország
Hollandia
- Valutaváltó
- Üzemanyagárak
- Iránytű
- EURÓPA ÁZSIA AFRIKA ÉSZAK-AMERIKA DÉL-AMERIKA AUSZTRÁLIA ÉS ÓCEÁNIA ANTARKTISZ
- Hasznos információk
- Útiokmányok Pénzügyek Utazás előtt... Biztosítás Kommunikáció Utazás gépkocsival Utazás repülővel Utazás vonattal
- Utazók sarka
- Útitárs kereső Fórum Repülőjegy börze Útifotó 2000
magazin
NagyUtazás.hu
Több, mint 50 megbízható utazásszervező kínálata egy helyen.