Tel.: 06 30 343 4343 Mail: info@nagyutazas.hu Nyitva: H-P 9:00-17:00

Formanyomtatványok reklamáló utasoknak
2009. szeptember 09.

Megjelent a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) Mintalevelek és szerződéstípusok - a fogyasztóvédelemben című legújabb kiadványa, amely többek között olyan formanyomtatványt is tartalmaz, amely segítségével az utas jegyzőkönyvet készíthet, ha reklamálni kíván egy utazási irodánál.

"Sokszor tapasztaljuk, hogy utazás során a fogyasztó panasza nem kerül írásban rögzítésre, pedig azt a jogszabály is előírja, ezért készítettük el a jegyzőkönyv utas kifogásról szóló mintát, melyet javaslunk akkor is kitölteni, ha abban a pillanatban úgy tűnik, megoldódik a panasz, de elképzelhető, hogy később szükség lenne annak igazolására, hogy már korábban is felmerült probléma a szolgáltatással kapcsolatosan. Az is előfordulhat, hogy nem tudunk elmenni a tervezett nyaralásra, de lemondani csak nagy veszteséggel lehetne, ezért inkább más utasnak átengedjük az utazás lehetőségét, ezt engedményezéssel tehetjük meg, melynek egy lehetséges mintáját szintén elkészítettük" - hívja fel a kiadvány előnyeire az utasok figyelmét a FEOSZ honlapján.

forrás: www.turizmusonline.hu

Kapcsolódó linkek
Ide utaznék!
Magyarország