Az év végén indulhat első útjára a Boeing Dreamlinere
2009. augusztus 31.
Képgaléria - Boeing 787 - Dreamliner
Többszöri elhalasztás után az év végén indulhat első útjára a világ második számú repülőgépgyára, az amerikai Boeing Co. Dreamliner 787-es gépe. A jövő év negyedik negyedében pedig megkezdődhet a gépek kiszállítása.
A Dreamliner fejlesztésével kapcsolatos költségek 2,5 milliárd dollárral, részvényenként 2,21 dollárral terhelik meg a harmadik negyedévi adózás előtti eredményt. A Boeing július végén 998 millió dolláros, részvényenként 1,41 dolláros adózott eredményt jelentett a második negyedévről, a növekvő hadi szállítások miatt 17 százalékkal többet a tavalyi első negyedévi 852 milliónál, részvényenként 1,16 dollárnál. Az elemzők csak 1,21 dollárra számítottak részvényenként.
A gép próbaútját már több alkalommal is el kellett halasztani műszaki problémák miatt. A Dreamliner már fémszálakkal megerősített műanyagelemeket is tartalmaz, ezzel a hasonló nagyságú gépeknél könnyebb, és mintegy 20 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyaszt. A gép tervezése illeszkedik a Boeing jövőben terveihez, amelyek a repülőgépek gyártásához egyre több műanyagot használnának fel. Ez a technológia az építés és a karbantartás költségeit is jelentősen csökkenti. A gépek könnyebbé válnak, kevesebb üzemanyagot fogyasztanak és nő a hatótávolságuk is. (MTI)
forrás: www.turizmusonline.hu
A Dreamliner fejlesztésével kapcsolatos költségek 2,5 milliárd dollárral, részvényenként 2,21 dollárral terhelik meg a harmadik negyedévi adózás előtti eredményt. A Boeing július végén 998 millió dolláros, részvényenként 1,41 dolláros adózott eredményt jelentett a második negyedévről, a növekvő hadi szállítások miatt 17 százalékkal többet a tavalyi első negyedévi 852 milliónál, részvényenként 1,16 dollárnál. Az elemzők csak 1,21 dollárra számítottak részvényenként.
A gép próbaútját már több alkalommal is el kellett halasztani műszaki problémák miatt. A Dreamliner már fémszálakkal megerősített műanyagelemeket is tartalmaz, ezzel a hasonló nagyságú gépeknél könnyebb, és mintegy 20 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyaszt. A gép tervezése illeszkedik a Boeing jövőben terveihez, amelyek a repülőgépek gyártásához egyre több műanyagot használnának fel. Ez a technológia az építés és a karbantartás költségeit is jelentősen csökkenti. A gépek könnyebbé válnak, kevesebb üzemanyagot fogyasztanak és nő a hatótávolságuk is. (MTI)
forrás: www.turizmusonline.hu
Kapcsolódó linkek
Ide utaznék! Seattle WA |
Amerikai Egyesült Államok |
kapcsolódó ország
Amerikai Egyesült Államok
- Valutaváltó
- Üzemanyagárak
- Iránytű
- EURÓPA ÁZSIA AFRIKA ÉSZAK-AMERIKA DÉL-AMERIKA AUSZTRÁLIA ÉS ÓCEÁNIA ANTARKTISZ
- Hasznos információk
- Útiokmányok Pénzügyek Utazás előtt... Biztosítás Kommunikáció Utazás gépkocsival Utazás repülővel Utazás vonattal
- Utazók sarka
- Útitárs kereső Fórum Repülőjegy börze Útifotó 2000
magazin
NagyUtazás.hu
Több, mint 50 megbízható utazásszervező kínálata egy helyen.