Nyaralást karácsonyra
	2008. december 22.
Képgaléria - Karácsonyi bevásárlás
		
		
		
	Egy hazai kutatás legfrissebb felmérése szerint a legtöbben könyveket, számítástechnikai cikkeket és tengerparti utazást ajándékozunk karácsonyra. Míg a nők ruhára, ékszerekre vágynak, a férfiak többsége ezeket haszontalan ajándéknak tartja.
A nemek közti különbség a vásárlási szokásokban is megmutatkozik. A hölgyek akár órákon keresztül is képesek járni az üzleteket, míg a férfiak röpke fél óra alatt végeznek az ajándékok beszerzésével. Más, tipikus különbségek szintén megfigyelhetők a két nem között. A nők 60 %-a tervezi kozmetikumok, parfümök, wellness- és fitnesztermékek vásárlását, a férfiak más ajándék után néznek és csupán 30 %-uk gondolkodik hasonló meglepetésben. Az erősebbik nem előnyben részesíti a különböző számítástechnikai termékeket: inkább szórakoztató és elektronikai cikkeket vásárol. Míg 2007-ben a nők egy-egy márkásabb szépségápolási termékkel, táskával, cipővel is megelégedtek, addig az idei évben az áhított ajándékok listájának élén a briliáns-, gyémántköves ékszer, illetve a tengerparti utazás áll. A felmérés eredményeiből az is kiderül, hogy jóval drágább meglepetésről álmodozunk, mint amit mi szánunk ajándékba. A legtöbben kozmetikumokat, ruhákat, könyveket, gyerekjátékokat, cipőket, konyhai eszközöket, CD-ket és DVD-ket, karórát és ékszert, sportfelszerelést és mobiltelefont adnak ajándékba, míg a tehetősebbek külföldi utakkal kedveskednek szeretteiknek. A magyar felnőttek átlagosan öt családtagjukat, ismerősüket tervezik megajándékozni és az ajándékokra legfeljebb 50 ezer forintot szánnak.
forrás: www.utazaselott.hu
				A nemek közti különbség a vásárlási szokásokban is megmutatkozik. A hölgyek akár órákon keresztül is képesek járni az üzleteket, míg a férfiak röpke fél óra alatt végeznek az ajándékok beszerzésével. Más, tipikus különbségek szintén megfigyelhetők a két nem között. A nők 60 %-a tervezi kozmetikumok, parfümök, wellness- és fitnesztermékek vásárlását, a férfiak más ajándék után néznek és csupán 30 %-uk gondolkodik hasonló meglepetésben. Az erősebbik nem előnyben részesíti a különböző számítástechnikai termékeket: inkább szórakoztató és elektronikai cikkeket vásárol. Míg 2007-ben a nők egy-egy márkásabb szépségápolási termékkel, táskával, cipővel is megelégedtek, addig az idei évben az áhított ajándékok listájának élén a briliáns-, gyémántköves ékszer, illetve a tengerparti utazás áll. A felmérés eredményeiből az is kiderül, hogy jóval drágább meglepetésről álmodozunk, mint amit mi szánunk ajándékba. A legtöbben kozmetikumokat, ruhákat, könyveket, gyerekjátékokat, cipőket, konyhai eszközöket, CD-ket és DVD-ket, karórát és ékszert, sportfelszerelést és mobiltelefont adnak ajándékba, míg a tehetősebbek külföldi utakkal kedveskednek szeretteiknek. A magyar felnőttek átlagosan öt családtagjukat, ismerősüket tervezik megajándékozni és az ajándékokra legfeljebb 50 ezer forintot szánnak.
forrás: www.utazaselott.hu
							ünnepi ajánlatok
						
						
						
						- Valutaváltó
 - Üzemanyagárak
 - Iránytű
 - 
								
								
								EURÓPA
								ÁZSIA
								AFRIKA
								ÉSZAK-AMERIKA
								DÉL-AMERIKA
								AUSZTRÁLIA ÉS ÓCEÁNIA
								ANTARKTISZ
							 - Hasznos információk
 - Útiokmányok Pénzügyek Utazás előtt... Biztosítás Kommunikáció Utazás gépkocsival Utazás repülővel Utazás vonattal
 - Utazók sarka
 - Útitárs kereső Fórum Repülőjegy börze Útifotó 2000
 
							magazin
						
						
						
						
						
						NagyUtazás.hu
					
					Több, mint 50 megbízható utazásszervező kínálata egy helyen.