Tel.: 06 30 343 4343 Mail: info@nagyutazas.hu Nyitva: H-P 9:00-17:00

15 millió utas szavazott a legjobbakról
2008. szeptember 15.

Az utasok a Malév légiutas-kísérőit tarják a legjobbnak a kelet-európai légitársaságok közül a Skytrax légitársaságokat értékelő legfrissebb éves felmérése szerint. A Skytrax – mely az egyik legelismertebb független, a légiközlekedési iparág szolgáltatási színvonalát vizsgáló szervezet – világszerte 95 nemzet több mint 15 millió légi utasát kérdezte meg, hogy mit gondol a világ légitársaságainak szolgáltatásairól.

A 35 különböző utas-elégedettségi szempont alapján készített felmérés összesen 69 kategóriában nevezte meg a legjobb iparági szereplőket, világszinten illetve kontinensenként, régiónként díjazva az egyes kategóriák legjobbjait. Tizenkét kategóriában a oneworld taglégitársaságai - a British Airways, LAN, Qantas, Cathay Pacific és Malév - bizonyultak a legjobbnak. A "Best Cabin Staff" kategória felmérését a Skytrax londoni irodája végezte. Az online, telefonon, személyesen, illetve kiscsoportban végzett kutatás során több mint 3,8 millió interjút készítettek az utasokkal. A felmérés alaposságát és magas szakmai színvonalát az is mutatja, hogy 229 ezer választ ítéltek érvénytelennek, többek között például azért, mert nem tartották azokat kellőképpen függetlennek.
A kabin személyzettel kapcsolatos kérdőív 16 szempont alapján vizsgálta a légitársaságok légiutas-kísérőinek munkáját, és az utasok elégedettségét. A Skytrax rákérdezett például arra, hogy a személyzet mennyire fegyelmezett, barátságos, lelkes, igényes (öltözet és megjelenését tekintve), továbbá nyelvi tudásukat, egymással való együttműködésüket, problémamegoldó képességüket is vizsgálta, illetve választ keresett arra is, hogy mennyire készségesen reagálnak, ha hívják őket a repülőgépeken erre rendszeresített hívógombbal.

Többek között a Malév légi-utaskísérőinek munkáját is dicséri, hogy a légitársaság az utóbbi időben egyre több elismerést kap magas minőségű szolgáltatásaiért. A Malév vezérigazgatója ez év januárjában immáron második alkalommal vette át New Yorkban az amerikai Global Traveler magazintól a Kelet-Európa Legjobb Légitársaságának járó elismerést, majd pedig a hazai ’Az utazó’ magazintól kapta meg Az év légitársasága díjat immáron sokadik alkalommal. A légitársaság nemzetközi szinten is elismert fedélzeti kiszolgálásának megőrzése és további fejlesztése érdekében a Malév egy légi-utaskísérőknek kidolgozott programot is elindított. Ennek lényege, hogy a cég vezetése a légi-utaskísérők munkájának értékelésében az utasok visszajelzései mellett a kollégák szakmai véleményére is támaszkodik. Ennek keretében a Malévnél házon belül minden évben a legtöbbet és legjobb színvonalon teljesítő kollégákat szakmai elismerésben részesítik.

forrás: MALEV.hu

Kapcsolódó linkek
Ide utaznék!
Magyarország