Híd Európa régiói között
2008. szeptember 15.
Képgaléria - Malév
Elkészült és a foglalási rendszerekben publikálásra került a Malév téli menetrendje. A korábbi döntéseknek megfelelően a légitársaság a jövőben Európára fókuszál, a kontinens régiói közötti kiszámítható, az utazási igényekhez jól alkalmazkodó összeköttetések biztosítására helyezi a hangsúlyt. Valamennyi a téli időszakban megszokott célállomás továbbra is elérhető lesz a Malév repülőgépeivel, a menetrend és a felkínált kapacitás ugyanakkor még jobban igazodik az utazóközönség elvárásaihoz, utazási szokásaihoz. Ennek megfelelően a tavalyi téli menetrendhez képest egyes járatok frekvenciáját és kapacitását megnöveli, míg másokét csökkenti, illetve praktikusabbá teszi a légitársaság. A téli szezonban mutatkoznak be a Malévnél új típusként bevezetésre kerülő csendes, alacsony fogyasztású, környezetbarát Q400-as repülőgépek, melyek 1-1,5 órás utakat fognak teljesíteni.
A Malév téli menetrendjében a tavalyi évhez képest a járatok száma összesen 2%-kal nő, míg a felajánlott székkapacitást a légitársaság mintegy 6%-kal csökkenti a kevésbé forgalmas időszakban. A flottába október végétől folyamatosan beálló három 72 üléses és egy 76 üléses Q400-as természetesen jóval kisebb befogadóképességet jelent, mint amivel a flottából kivonásra kerülő két B767-es és a téli menetrendi időszakban a Malév által nem üzemeltetett öt B737-es repülőgép rendelkezik. A hosszú távú üzemelés megszüntetése miatt mindössze a bangkoki járat nem szerepel az idei téli menetrendben, hiszen már a tavalyi téli időszakban sem közlekedtette észak-amerikai járatait a légitársaság. A szezonalitásból adódóan, idén télen is kikerülnek a hálózatból az olyan tipikusan nyári célállomások, mint Malaga és Split.
A Malév 2008. október 26-án életbe lépő téli menetrendje a hidegebb évszak utazási igényeihez és a regionális vonalakon erősödő forgalomhoz igazodik.
Stockholmba a légitársaság a tavaly télhez képest heti plusz két járatot üzemeltet, így összesen kilencet, melyek közül kettő reggeli és kettő délutáni járat, míg a többi öt éjszakázó. A megváltoztatott menetrend és kapacitás, illetve frekvenciabővítés egyaránt kedvező a dél-kelet európai átszálló és a „point-to-point” utasok számára. A nyári időszakban ezen a vonalon a Malév jelentős utasszám-növekedést regisztrált, ezért a téli időszakban is nagy hangsúlyt helyez erre a skandináv célállomásra.
Göteborgi menetrendjét is rugalmasabbá alakította át a légitársaság, heti hatszor közlekedő járataiból három reggel, míg három este közlekedik. Ezzel praktikusabbá válik az utazás megszervezése, hiszen egy reggeli érkezéssel és esti indulással sok hasznos időt nyerhetnek a Malév utasai. Az új menetrend emellett számos új csatlakozási lehetőséget jelent a kelet- és dél-európai utasok számára is.
A nyáron sikeresen bevezetett milánói és kolozsvári járatok menetrendjét a légitársaság a téli időszakban is megtartja, mely szerint az észak-olaszországi városba napi kétszer repül a Malév, ezzel biztosítva az összeköttetést a legnépesebb olasz régió, Lombardia fővárosa és Budapest között. A nyár elején indított, és azóta jelentős forgalmat bonyolító kolozsvári járat a tél folyamán is naponta kétszer szállítja majd az utasokat. Ugyancsak napi két frekvenciával repülnek a Malév gépek az olyan német és olasz régióközpontokba, mint Stuttgart és Velence, hiszen mindkét útvonalon stabil utazóközönség veszi igénybe a Malév járatait
A Malév üzemelése továbbra is napi több menetrendi hullámra épül. A közel-keleti és dél-kelet-, kelet-európai célállomásokról a kora reggeli órákban érkeznek meg a járatok Budapestre, ahonnét gyors és kényelmes csatlakozással tudnak az átszálló utasok a reggeli Nyugat- és Észak-Európába induló járatokkal tovább utazni. Európa nyugati és északi régióiból délben érkeznek vissza a gépek és indulnak tovább a keleti és dél-keleti térség országaiba. Ez a folyamat megismétlődik a délutáni és esti időszak folyamán. A Malév utasainak mintegy egyharmada átszálló utas, ezért a légitársaság számára különösen fontos a gyors és kényelmes csatlakozások biztosítása. A légitársaság európai célállomásai mellett közel-keleti útvonalaira is nagy figyelmet fordít, mely átszálló utasainak jelentős hányadát adja.
A Malév a téli menetrendi időszakban átlagosan heti 441, naponta 63 menetrend szerinti járatot üzemeltet. A nemzeti légitársaság ebben az időszakban 33 ország 47 városát, code-share partnereivel együtt pedig 36 ország 66 városát köti össze a magyar fővárossal. A legtöbbször, szám szerint naponta ötször Amszterdamba repülnek légitársaság gépei.
A Malév utasai a oneworld légitársasági szövetség taglégitársaságaival 150 ország 700 célállomását érhetik el, a taglégitársaságok egymás járataihoz összehangolt menetrendet, e-jegy elfogadást biztosítanak, a törzsutasok pedig minden oneworld járaton gyűjthetik illetve járatra felhasználhatják törzsutas bónusz pontjaikat. A Gold kártyás törzsutasok pedig világszerte mintegy 550 repülőtéri business várót használhatnak.
forrás: MALEV.hu
A Malév téli menetrendjében a tavalyi évhez képest a járatok száma összesen 2%-kal nő, míg a felajánlott székkapacitást a légitársaság mintegy 6%-kal csökkenti a kevésbé forgalmas időszakban. A flottába október végétől folyamatosan beálló három 72 üléses és egy 76 üléses Q400-as természetesen jóval kisebb befogadóképességet jelent, mint amivel a flottából kivonásra kerülő két B767-es és a téli menetrendi időszakban a Malév által nem üzemeltetett öt B737-es repülőgép rendelkezik. A hosszú távú üzemelés megszüntetése miatt mindössze a bangkoki járat nem szerepel az idei téli menetrendben, hiszen már a tavalyi téli időszakban sem közlekedtette észak-amerikai járatait a légitársaság. A szezonalitásból adódóan, idén télen is kikerülnek a hálózatból az olyan tipikusan nyári célállomások, mint Malaga és Split.
A Malév 2008. október 26-án életbe lépő téli menetrendje a hidegebb évszak utazási igényeihez és a regionális vonalakon erősödő forgalomhoz igazodik.
Stockholmba a légitársaság a tavaly télhez képest heti plusz két járatot üzemeltet, így összesen kilencet, melyek közül kettő reggeli és kettő délutáni járat, míg a többi öt éjszakázó. A megváltoztatott menetrend és kapacitás, illetve frekvenciabővítés egyaránt kedvező a dél-kelet európai átszálló és a „point-to-point” utasok számára. A nyári időszakban ezen a vonalon a Malév jelentős utasszám-növekedést regisztrált, ezért a téli időszakban is nagy hangsúlyt helyez erre a skandináv célállomásra.
Göteborgi menetrendjét is rugalmasabbá alakította át a légitársaság, heti hatszor közlekedő járataiból három reggel, míg három este közlekedik. Ezzel praktikusabbá válik az utazás megszervezése, hiszen egy reggeli érkezéssel és esti indulással sok hasznos időt nyerhetnek a Malév utasai. Az új menetrend emellett számos új csatlakozási lehetőséget jelent a kelet- és dél-európai utasok számára is.
A nyáron sikeresen bevezetett milánói és kolozsvári járatok menetrendjét a légitársaság a téli időszakban is megtartja, mely szerint az észak-olaszországi városba napi kétszer repül a Malév, ezzel biztosítva az összeköttetést a legnépesebb olasz régió, Lombardia fővárosa és Budapest között. A nyár elején indított, és azóta jelentős forgalmat bonyolító kolozsvári járat a tél folyamán is naponta kétszer szállítja majd az utasokat. Ugyancsak napi két frekvenciával repülnek a Malév gépek az olyan német és olasz régióközpontokba, mint Stuttgart és Velence, hiszen mindkét útvonalon stabil utazóközönség veszi igénybe a Malév járatait
A Malév üzemelése továbbra is napi több menetrendi hullámra épül. A közel-keleti és dél-kelet-, kelet-európai célállomásokról a kora reggeli órákban érkeznek meg a járatok Budapestre, ahonnét gyors és kényelmes csatlakozással tudnak az átszálló utasok a reggeli Nyugat- és Észak-Európába induló járatokkal tovább utazni. Európa nyugati és északi régióiból délben érkeznek vissza a gépek és indulnak tovább a keleti és dél-keleti térség országaiba. Ez a folyamat megismétlődik a délutáni és esti időszak folyamán. A Malév utasainak mintegy egyharmada átszálló utas, ezért a légitársaság számára különösen fontos a gyors és kényelmes csatlakozások biztosítása. A légitársaság európai célállomásai mellett közel-keleti útvonalaira is nagy figyelmet fordít, mely átszálló utasainak jelentős hányadát adja.
A Malév a téli menetrendi időszakban átlagosan heti 441, naponta 63 menetrend szerinti járatot üzemeltet. A nemzeti légitársaság ebben az időszakban 33 ország 47 városát, code-share partnereivel együtt pedig 36 ország 66 városát köti össze a magyar fővárossal. A legtöbbször, szám szerint naponta ötször Amszterdamba repülnek légitársaság gépei.
A Malév utasai a oneworld légitársasági szövetség taglégitársaságaival 150 ország 700 célállomását érhetik el, a taglégitársaságok egymás járataihoz összehangolt menetrendet, e-jegy elfogadást biztosítanak, a törzsutasok pedig minden oneworld járaton gyűjthetik illetve járatra felhasználhatják törzsutas bónusz pontjaikat. A Gold kártyás törzsutasok pedig világszerte mintegy 550 repülőtéri business várót használhatnak.
forrás: MALEV.hu
Kapcsolódó linkek
Ide utaznék! |
Magyarország |
kapcsolódó ország
Magyarország
- Valutaváltó
- Üzemanyagárak
- Iránytű
- EURÓPA ÁZSIA AFRIKA ÉSZAK-AMERIKA DÉL-AMERIKA AUSZTRÁLIA ÉS ÓCEÁNIA ANTARKTISZ
- Hasznos információk
- Útiokmányok Pénzügyek Utazás előtt... Biztosítás Kommunikáció Utazás gépkocsival Utazás repülővel Utazás vonattal
- Utazók sarka
- Útitárs kereső Fórum Repülőjegy börze Útifotó 2000
magazin
NagyUtazás.hu
Több, mint 50 megbízható utazásszervező kínálata egy helyen.