Tel.: 06 30 343 4343 Mail: info@nagyutazas.hu Nyitva: H-P 9:00-17:00

Új funkciókkal bővíti internetes szolgáltatásait a British Airways
2008. május 07.

Beszállókártya faxon és e-mailben vagy PDF állományként elmentve

Továbbfejlesztette online szolgáltatásait a British Airways, melyeknek köszönhetően az utasok online beszállókártyájukat a ba.com oldalról immár elfaxolhatják, e-mailben elküldhetik, de akár PDF állományként is elmenthetik. A British Airways közel egy éve vezette be magyar nyelvű online foglalási rendszerét, a szintén magyar nyelvű online check-in-t és az ehhez kapcsolódó online beszállókártyát. A légitársaság most három újabb funkcióval bővíti internetes szolgáltatásinak körét. A ba.com oldalon a check-in folyamatában, a „beszállókártya opciók” (boarding pass options) alatt elérhető új funkciók – a beszállókártya elküldése faxon és e-mail-en, vagy PDF állományként történő elmentése – célja az, hogy tovább bővítsék a British Airways online szolgáltatásait és ezáltal kényelmesebbé és egyszerűbbé tegyék a foglalási folyamatot az utasok számára.

A British Airways tavaly júliusban vezette be magyar nyelvű foglalási rendszerét. Szeptemberben, egy újabb lépésként a British Airways bevezette az online beszállókártyát Magyarországról induló utasai számára is, amelynek népszerűségét jól mutatja, hogy a bevezetését követően, mindössze két hónap alatt megduplázódott azok száma, akik igénybe vették ezt a szolgáltatást.

A ba.com weboldalt több mint 40.000 utas használja naponta, a British Airways pedig folyamatosan törekszik arra, hogy minél hatékonyabbá és átláthatóbbá tegye internetes foglalási rendszerét utasai számára. Az új szolgáltatások a ba.com oldalon, az interneten elvégzett check-in folyamatában, a „beszállókártya opciók” (boarding pass options) alatt érhetők el az utasok számára.

A check-in folyamat ezen részéhez érve az utasnak mindössze annyit kell tennie, hogy megadja azt a számot vagy e-mail címet ahova beszállókártyáját el kívánja faxolni vagy küldeni. A beszállókártya elfaxolásának vagy e-mail-en való elküldésének legnagyobb előnye az, hogy az utas a későbbiekben akkor is ki tudja nyomtatni beszállókártyáját, ha a check-in pillanatában nincs nyomtató a közelében. Ilyen eset lehet például az, ha a check-in-t a szállodai szoba kényelméből végezi el az utas, aki a ba.com oldalról a hotel recepciójához elfaxolt vagy e-mailben elküldött beszállókártyát a hotelből való kijelentkezéskor felveheti. A PDF állományként elmenthető beszállókártya lényege hasonló, azt egy pen drive-ra rámentve, később egy tetszőleges helyen és időben nyomtathatja ki az utas.

A fent említett újdonságoknak, fejlesztéseknek köszönhetően az utasok térben és időben, foglalásuktól és bejelentkezésük helyétől függetlenül, ott és akkor nyomtathatják ki beszállókártyájukat, amikor és ahol a legalkalmasabb számukra.

A fejlesztésektől függetlenül természetesen az utasok akár a repülőtéren is bejelentkezhetnek az induló járatokra. A Heathrow Terminal 5 repülőtéren 96 önkiszolgáló check-in automata (Self Service Kiosk) áll az utasok rendelkezésére erre a célra.

forrás: British Airways