2 hónap alatt 2.000 online beszállókártya
2007. november 27.
Képgaléria - Checkin pult
Szárnyaló internetes eredmények a British Airways-nél Magyarországon
Az online beszállókártya hazai bevezetése óta eltelt két hónap során több, mint 2.000 magyar utas jelentkezett be a British Airways induló járataira az interneten és nyomtatta ki beszállókártyáját is a légitársaság honlapjáról. Az új, magyar nyelvű kényelmi online szolgáltatás sikerét jelzi, hogy a bevezetését követő első héten még csak az utasok 2,2 százaléka, októberben már több mint 7 százaléka, november végén pedig már közel 15 százaléka vette azt igénybe. A British Airways közelmúltbeli online fejlesztéseinek, a magyar nyelvű foglalási rendszer és a magyar nyelvű online check-in bevezetésének köszönhetően, mindössze két hónap alatt megkétszereződött azon utasok száma, akik a ba.com oldalon foglalták le repülőjegyüket.
Hazánk egyike annak a 11 országnak, ahol az adott ország anyanyelvén nyújtja internetes szolgáltatásait a British Airways. A légitársaság júliusban magyar nyelvű foglalási rendszert, szeptemberben pedig online check-in szolgáltatást vezetett be Magyarországról induló utasai számára, ami lehetővé teszi azt, hogy magyar nyelven az internetről, munkahelyükről, vagy otthonuk kényelméből kinyomtathassák beszállókártyájukat.
A British Airways magyar nyelvű online fejlesztései és szolgáltatásai kedvező fogadtatásra találtak Magyarországon. A magyar nyelvű foglalási rendszer júliusi bevezetését követő időszakban a British Airways magyar nyelvű oldalaira kétszer annyian léptek fel, mint az angol nyelvűre, és a bevezetést követő első hónaphoz viszonyítva, megduplázódott azok száma is, akik nemcsak látogatják az oldalt, de foglalásukat is azon keresztül intézik. E kedvező tendencia eredményeként októberre, éves összehasonlításban 12,4 százalékkal nőtt az internetes jegyfoglalásokból származó árbevétel, miközben az utaslétszám ennél alacsonyabb mértékben, 5,7 százalékkal bővült. Ez azt jelenti, hogy az utasok már a komplexebb, tengeren túli repülőutak foglalását is egyre nagyobb számban végzik a ba.com oldalon. Ezt jól érzékelteti az a tény is, hogy miközben a Budapest-London útvonal utasforgalma 1,8 százalékkal, addig a Budapestről - Londonon át - a tengeren túli célállomásokra utazók száma 43,1 százalékkal növekedett, illetve az is, hogy jelentősen (137,5 százalékkal) nőtt azok száma, akik prémium osztályokra szóló jegyet foglaltak a ba.com oldalon.
A magyar nyelvű foglalási rendszer mellett, a magyar nyelvű online check-in és az ahhoz szervesen kapcsolódó online beszállókártya is rövid idő alatt tett szert nagy népszerűségre a magyar utasok körében. Működésének első hetében, szeptemberben még mindössze az utasok 2,26 százaléka, október folyamán már 7,09 százaléka, novemberben pedig már átlagosan 14,45 százaléka nyomtatta ki beszállókártyáját a ba.com oldalról, de voltak olyan hétvégi napok is, amikor a légitársaság utasainak negyede választotta a check-in ezen kényelmes és gyors formáját. A Ferihegyi repülőtéren novemberben megkezdődött átalakítások miatt a légitársaság online-check-in pult működtetésével is segíti az utasokat, mivel a felújítások miatt kevesebb hagyományos check-in áll majd a rendelkezésükre.
Így aki, időben érkezik az online check-in pultot is igénybe veheti, aki pedig már online beszállókártyájával együtt érkezik meg a repülőtérre, automatikusan részt vesz egy nyereményjátékban, amelynek keretében londoni hétvégét nyerhet. A mai napig bezárólag több, mint 2.000-re nőtt azon utasok száma, akik eddig igénybe vették a British Airways online beszállókártya szolgáltatást.
forrás: British Airways
Az online beszállókártya hazai bevezetése óta eltelt két hónap során több, mint 2.000 magyar utas jelentkezett be a British Airways induló járataira az interneten és nyomtatta ki beszállókártyáját is a légitársaság honlapjáról. Az új, magyar nyelvű kényelmi online szolgáltatás sikerét jelzi, hogy a bevezetését követő első héten még csak az utasok 2,2 százaléka, októberben már több mint 7 százaléka, november végén pedig már közel 15 százaléka vette azt igénybe. A British Airways közelmúltbeli online fejlesztéseinek, a magyar nyelvű foglalási rendszer és a magyar nyelvű online check-in bevezetésének köszönhetően, mindössze két hónap alatt megkétszereződött azon utasok száma, akik a ba.com oldalon foglalták le repülőjegyüket.
Hazánk egyike annak a 11 országnak, ahol az adott ország anyanyelvén nyújtja internetes szolgáltatásait a British Airways. A légitársaság júliusban magyar nyelvű foglalási rendszert, szeptemberben pedig online check-in szolgáltatást vezetett be Magyarországról induló utasai számára, ami lehetővé teszi azt, hogy magyar nyelven az internetről, munkahelyükről, vagy otthonuk kényelméből kinyomtathassák beszállókártyájukat.
A British Airways magyar nyelvű online fejlesztései és szolgáltatásai kedvező fogadtatásra találtak Magyarországon. A magyar nyelvű foglalási rendszer júliusi bevezetését követő időszakban a British Airways magyar nyelvű oldalaira kétszer annyian léptek fel, mint az angol nyelvűre, és a bevezetést követő első hónaphoz viszonyítva, megduplázódott azok száma is, akik nemcsak látogatják az oldalt, de foglalásukat is azon keresztül intézik. E kedvező tendencia eredményeként októberre, éves összehasonlításban 12,4 százalékkal nőtt az internetes jegyfoglalásokból származó árbevétel, miközben az utaslétszám ennél alacsonyabb mértékben, 5,7 százalékkal bővült. Ez azt jelenti, hogy az utasok már a komplexebb, tengeren túli repülőutak foglalását is egyre nagyobb számban végzik a ba.com oldalon. Ezt jól érzékelteti az a tény is, hogy miközben a Budapest-London útvonal utasforgalma 1,8 százalékkal, addig a Budapestről - Londonon át - a tengeren túli célállomásokra utazók száma 43,1 százalékkal növekedett, illetve az is, hogy jelentősen (137,5 százalékkal) nőtt azok száma, akik prémium osztályokra szóló jegyet foglaltak a ba.com oldalon.
A magyar nyelvű foglalási rendszer mellett, a magyar nyelvű online check-in és az ahhoz szervesen kapcsolódó online beszállókártya is rövid idő alatt tett szert nagy népszerűségre a magyar utasok körében. Működésének első hetében, szeptemberben még mindössze az utasok 2,26 százaléka, október folyamán már 7,09 százaléka, novemberben pedig már átlagosan 14,45 százaléka nyomtatta ki beszállókártyáját a ba.com oldalról, de voltak olyan hétvégi napok is, amikor a légitársaság utasainak negyede választotta a check-in ezen kényelmes és gyors formáját. A Ferihegyi repülőtéren novemberben megkezdődött átalakítások miatt a légitársaság online-check-in pult működtetésével is segíti az utasokat, mivel a felújítások miatt kevesebb hagyományos check-in áll majd a rendelkezésükre.
Így aki, időben érkezik az online check-in pultot is igénybe veheti, aki pedig már online beszállókártyájával együtt érkezik meg a repülőtérre, automatikusan részt vesz egy nyereményjátékban, amelynek keretében londoni hétvégét nyerhet. A mai napig bezárólag több, mint 2.000-re nőtt azon utasok száma, akik eddig igénybe vették a British Airways online beszállókártya szolgáltatást.
forrás: British Airways
ünnepi ajánlatok
- Valutaváltó
- Üzemanyagárak
- Iránytű
- EURÓPA ÁZSIA AFRIKA ÉSZAK-AMERIKA DÉL-AMERIKA AUSZTRÁLIA ÉS ÓCEÁNIA ANTARKTISZ
- Hasznos információk
- Útiokmányok Pénzügyek Utazás előtt... Biztosítás Kommunikáció Utazás gépkocsival Utazás repülővel Utazás vonattal
- Utazók sarka
- Útitárs kereső Fórum Repülőjegy börze Útifotó 2000
magazin
NagyUtazás.hu
Több, mint 50 megbízható utazásszervező kínálata egy helyen.