Tel.: 06 30 343 4343 Mail: info@nagyutazas.hu Nyitva: H-P 9:00-17:00

KARTAGO TOURS vélemények

Bellydancer, 2007. április 25. 20:37
Vélemények, beszámolók az irodával kapcsolatosan
Ha hozzá szeretne szólni a témakörhöz, kérjük előbb jelentkezzen be a jobb felső sarokban található "Belépés" gombra kattintva!
Hozzászólások (13 találat)
Vel12ykm, 2023-09-12  20:22
Nagy ívben kerülje el ezt az utazási irodát aki nem beszél pl. angolul. Az árban foglaltak szerinti telepített idegenvezetők nem végzik megfelelően a feladatukat. Chaniában (Kréta) voltunk 2023. 09. 03.-tól egy hétre. A "Ferenc" nevü telefonon értesített hogy, a fakultativ programokat a "Tímea" nevü idegenvezető fogja szervezni. Aki csak azt kereste, hogyan lehetne azt magáról lerázni. Tímea még a telefont sem volt hajlandó felvenni 5. hívás után sem, csak kitérő sms-üzeneteket írt. Ferenc a 6 napos út 4. napján hívott fel, érdeklődött, hogy mi a helyzet. Mivel az ügyek addig nem mentek előre megoldottuk saját szervezésben a fakultativ programok szervezését mivel beszélünk angolul. Ugyanakkor láttuk azt, egy Nyíregyházáról érkezett magyar házaspár esetében akik csak magyarul tudtak kommunikálni, hogy felelőtlenül teljesen magukra hagyták őket egy számukra idegen országban. Ahogyan tudtunk mi voltunk segítségükre. Milyen eljárás ez ? Még a telepített idegenvezetők vezetékneveit sem adta meg az iroda , nem találkoztak velünk személyesen, sőt még a valódi teljes nevüket is eltitkolják ! Nagyon simlis ügyfélkezelés volt ez....
nemevelin, 2018-08-21  10:39
Az előbb nem csatolta a képemet...
nemevelin, 2018-08-21  10:39
Az előbb nem csatolta a képemet...
nemevelin, 2018-08-21  10:37
Sziasztok!
Nem enged sajnos olyan hosszú szöveget, mint azt szeretném, próbálom képként feltölteni, remélem olvasható.
nemevelin, 2018-08-21  10:37
Sziasztok!
Nem enged sajnos olyan hosszú szöveget, mint azt szeretném, próbálom képként feltölteni, remélem olvasható.
zsombor1, 2015-09-15  21:23
Megosztanám levelezésem. Ez mindent elmond a Kartagoról. Mivel nem fér sok szöveg ide, megpróbálom kép formájában csatolni.
belanador, 2014-04-04  14:12
2013 nyarán voltunk Tunéziában a Caribbean World Mahdia nevű szállodában.Az,hogy az ellátás nem a hírdetmény szerinti( 0-24 órás)-tól
eltérő,korlátos volt,már megszokott ennél a cégnél.Amit nem tudok megemészteni,az az, hogy a képekkel is hírdetett vizicsúszdát nem találtuk.Csak itthon reklamáltuk,azóta a Társaság állítja,hogy van,még a Fogyasztóvédelemnek is hazudtak.
Segítséget kérek mindazoktól,akik ebben a szállodában voltak az elmúlt 2-3 évben,hogy írják meg volt e a(a társaság hírdetéseiben ma is látható csúszda)vagy sem.
Azoknak ,akik ez évben akarnak menni,javasolom foglaltassák már itthon szerződésbe,hogy van csúszda
Ilonka, 2014-01-01  13:18
Mi 2010 szeptemberében voltunk a Kartagó szervezésében Tunéziában, Sousse városban. A 3 csillagos Marabout-ba. A Travel Service légitársasággal utaztunk. Semmi gond nem volt velűk. A szálloda a 3 csillagjának megfelelő volt. Az ételek jók voltak A probléma azzal volt,hogy nem volt hűtő.Azt ihattad,amit drága pénzért megvettél. Amit becsempésztűnk a szobába az meleg volt. A tenger part szép volt. A Tunéziaiak nagyon rámenősek, az néha zavaró lehet. Ősszességében jól éreztűk magunkat a nyaralás alatt.
baltzerand, 2009-09-05  16:43
Mi egy 8 fős társasággal vagy 10 éve utazunk minden évben a Kartagóval Egyiptomba. Azaz jó néhány millió FT-ot náluk hagytunk már.Eddig tudomásul vettük a korlátaikat, a simlijeiket, de mivel a széles kínálatuk és a viszonylag jó áraik kompenzálták az egyéb hiányosságokat soha nem reklamáltunk, hanem magunk rendeztük nem kis pénzért a szobacseréket, programokat, stb. Az idén azonban túllépték a tűréshazárt. Kora ősztől náluk volt a befizetett pénzünk és februárban az indulás előtt néhány héttel értesítettek, hogy elmarad a Sharm.-i út, mehetünk Hurghadába (amit nem nagyon szeretünk)vagy visszakaphatjuk a befizetett pénzünket. Mivel már minden program az elutazásra volt a csapatnak szervezve, ezért keserű szájízzel, de elfogadtuk a cserét Hurghadára. Arról azonban végképp "elfelejtettek" tájékoztatni, hogy az út Pozsony-i leszállással, egy kritikán aluli légitársasággal(Blue koral) valósul meg, akik kis híján a pozsonyi reptér betonjához csapták a gépet.(ezzel légiflottájuk felét elvesztették volna,mert összesen 2 gépük van) Hazajövet a történteket megírtam az irodának, biztosítékot kérve arra, hogy a jövőben ezzel a légitársasággal nem lepnek meg..Választ a több millió otthagyott forintunk ellenére több hónap után sem kaptam egy sort sem a mai napig.
anheszenamon, 2009-01-07  14:01
2007 nyarán a Kartago Toursszal mentünk Egyiptomba. A gépünk hat órás késéssel szállt fel,de úgy gondolom ez nem az utazási iroda hibája, hanem a nagyszerű Travel Service légitársaságé. Az irodával nem volt semmi gond, a telepített idegenvezetőik is kedvesek,jól felkészültek voltak.