Tel.: 06 30 343 4343 Mail: info@nagyutazas.hu Nyitva: H-P 9:00-17:00

Milyenek a magyar irodák?

kacula, 2001. június 10. 08:06
Részben a foglalkozásomból, részben a lehetőségeimből kifolyólag elég sokat utazok és azt tapasztalom, hogy addig, amíg egy külföldről történő (bármilyen témájú) információ kérésre 24 (de maximum 48) órán belül választ kapok, addig a magyar utazási irodák (pl. Menthol, Andromeda) válaszra sem méltatják az érdeklődőt. Ennyire szalad a szekér?
De akkor mi értelme feltüntetni az E-mail címet?
Ha hozzá szeretne szólni a témakörhöz, kérjük előbb jelentkezzen be a jobb felső sarokban található "Belépés" gombra kattintva!
Hozzászólások (14 találat)
dommo, 2015-07-05  14:54
Nekem nincs jó véleményem a KEN-EDI TRAVEL utazási irodáról. Életemben először és valószínűleg utoljára utaztam velük.
Elmesélem mi történt:
Barátnőimmel és egyikük nagymamájával utaztunk az iroda keretében Jesoloba. Az utazás előtt nem sokkal úgy alakult, hogy a családommal Olaszországban voltunk az indulás napján és gondoltuk akkor ott csatlakozom. Felhívtuk az irodát, akik közölték, hogy ha kifelé nem velük utazom, haza felé se vehetem igénybe a már kifizetett busz utat. Mikor próbáltuk kideríteni, hogy mégis miért nem, és ekkor vették le álarcukat. Amint segítséget szerettünk volna kérni, rendkívül arrogánsak, lekezelőek, nagyképűek voltak velünk és természetesen egy csepp segítőkészség, rugalmasság sem volt bennük. Több egyéb utazási irodát is felhívtunk, akik úgy szintén értetlenül álltak a történések előtt, a törvényről melyet Ők említettek egyikük se hallott (mi se találtuk meg később) és így is, hogy nem velük mentünk, haza hoztak volna, egyetlen probléma az volt, hogy az átlagos turnus váltás szombaton van, a KEN-EDI TRAVEL pedig csütörtökön hozta haza utasait. Végül 100 euró ráfizetéssel, saját szervezéssel kellet 16 évesen egyedül haza jönnöm.
Felháborítónak tartom, hogy egy csepp segítőkésség sem szorult beléjük, az állítólagos több évtizedes tapasztalattal meg sem próbálták a problémát megoldani (valamint pénz visszafizetésről sem akartak hallani). Ezeken felül szó nélkül megkötötték az én szerződésemet egy idegen nővel, akinek semmi féle meghatalmazása nem volt, de amikor a saját szüleim próbáltak intézkedni az törvényen kívüli viselkedés volt.
Összegzésül annyit tennék még hozzá, hogy a KEN-EDI TRAVEL utazás közvetítőnél az ügyfél addig ügyfél, amíg a pénzt be nem fizeti, utána már semmit sem számít.
Senkinek sem ajánlom ez az irodát….
niggeres, 2009-07-31  16:27
nagyon gyengék
sandornati, 2009-06-17  16:07
egyetértek, én se ajánlanám senkinek a neckermant. a kisebb irodákról sokkal jobb benyomásaim vannak.
Bacardia, 2009-06-15  23:14
Tisztelt Nyaralók.


Én is csatlakozom a Syler hozzászólásához.Igazad van a Neckermann egy gerinctelen...stb utazási iroda.
Elmesélném én is a sztorimat hogy más is tanuljon belőle:
Nekem nyáron lesz az esküvőm és SAJNOS a Neckermann-nal kötöttem szerzödést a nászutamra Korfura ami 270e-ft volt míg nekem is ide nem tolták a 8%-os emelést.Én márciusban olyan "ígéretet"kaptam hogy nem fognak változni az árak(ez a kijelentés már a Neckermann-t minősíti).Most meg fizethetek 25-30e forinttal többet.Amit márciusban meg befizettem 90eft azt meg csak úgy használják.Mikor megkaptam a levelet még aznap 1/2 9,) óra körül felhívtam őket hagy tisztázzuk a "félreértést":)A Neckermann-os kishölgy azt mondta hogy utána néz és nemsokára vissza fog hívni(azóta is hív).11 órakor megelégeltem és meglátogattam a györi kirendeltséget az Árkádban hogy tisztázzuk a problémámat.Egy úriember is éppen a 8%kos problémát szerette volna megvitatni csak igen nehezen értette meg(30 perc kellett hozzá).Tehát kivárom a soromat úriember távozik és Én helyet foglalok a székben mikor egy kis köcs...ög berohan hogy neki csak prospektus kell Kubáról.A kishölgy rohan hogy kiszolgálja aki meg vár fél órát és kifizetett 90eft az le van sz...a.Én úgy ahogy van kirohantam és mikor több időm lesz akkor ismét visszamegyek megbeszélni a problémámat(egyéb elfoglaltság miatt nem volt időm).1óra múlva sikerült visszamennem és felelőségre vontam a hölgyet hogy hogy is gondolja mindezeket?Tetem fel egy csomó hülye kérdést pl.:ha az euro ismét 250 körül lesz akkor visszakapom a 8%-ot.Egy nagy nevetés volt a válasz.Ha felmondom a szerződést akkor meg 40 ezret kérnének.:)Zajlottak az események több probléma is felmerült és kértem a panaszkönyvet amit nem volt hajlandó átadni a hölgy csak annyit szajkózót hogy írjak levelet Pestre.Miután felhívtam a fogyasztó védelmet és elmondtam a problémámat visszamentem a Neckermann kirendeltségbe és ismét kértem a panaszkönyvet amit a kishölgy azt se tudta hogy hol van.Amit telefonos segítség után sikerült kideríteni hogy hol is található.Távozásom után fél óra múlva csörög a telefonom vajon ki hívott?Valami főnök féleség hogy nagyon sajnáljuk...stb:)

Egy szó mint száz a Neckermann egy gerinctelen társaság.Akinek kérdése lenne nyugodtan írjon.
utazo, 2005-01-03  17:42
Több fórumot is meglátogattam az utóbbi időben (fogok is), mert érdekel az emberek véleménye a Neckermannal kapcsolatban. Nem csodálkozom azon, hogy a többség nem a legjobbakat mondja róluk. (Persze vannak rosszabb irodák is.) Én mindenképp csalódtam bennük, és ezt reklámozni is fogom, jogosan, miután a nem túl olcsó szolgáltatásokért minőséget várna az ember! Bevállaltam. 2 évig nem is volt problémám. (Többnyire külföldi Neckermannal utaztam, így nem is nagyon lehetett.) A lényeg: Egyértelműen tengerre néző szobát foglaltam és fizettem ki, ehelyett a legrosszabb hátsó udvarra néző és hallgató (konyhai zajok, szeméttároló, stb...) szobát kaptam két hétre! 3 nap után kicserélték. Viszont, mivel nem vettünk fel jegyzőkönyvet a helyszínen, nem térítik vissza az iszonyatos 3 nap árát. Pedig hazaérkezésünk után 8 napon belül írásban reklamáltam. A fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség Nekem adott igazat. A Neckermann nem fizet! Nem érdemes tovább göngyölíteni az ügyet, nincs nagy jelentősége, ennél jóval nagyvonalúbb vagyok. Viszont a Neckermann elveszített személyemben egy fiatal utazót (párt), aki(k) évente kb. 1,5 millió forintot utaznak el. Ha ez nekik nem számít? Arról nem beszélve, hogy a külföldi idegenvezetőjük a fogadóórára nem jött el, ezáltal kocsit sem tudtam bérelni (11 napra), miután telefonon érdeklődtem, a szállodával szemben lévő autókölcsönzőt ajánlotta. Ez a legjobb cégér? Ennek csak a konkurencia örülhetett (meg Én), mivel jóval olcsóbban jártam!
TANULSÁG MÁSOKNAK: Mindig vetessenek fel jegyzőkönyvet! Ne higgyenek az irodában dolgozóknak, inkább maguk győzödjenek meg mindenről (internet, stb...) És nem biztos, hogy az a jó, ami tényleg drága!
go 4 travel, 2004-12-03  16:52
A fórum eredeti témájára reagálva a GO 4 TRAVEL minden esetben 24 órával az első lekérés után értékelhető ajánlatot ad. Abban az esetben, ha ezt a határidőt nem tudjuk tartani, akkor is maximum 48 órán belül ezt pótóljuk de a késést jelezzük az ügyfél felé! (A halasztott ajánlat adáshoz a cégvezető jóváhagyása szükséges, ennyir komolyan vesszük!) A beérkezett lekéréseket gyakran teljesen pontatlanul, nem egyértelműen küldik az érdeklődők. Sok esetben nincs is valós utazási szándék a sorok mögött, puszta pillanatnyi kénszer szüleménye a levél. Ennek ellenére minden beérkezett lekérést maximális komolysággal kezelünk, ebből fakadóan gyakran felesleges köröket futunk! Javaslom a személyes ajánlatkérést!

Galgóczy Ferenc - GO 4 TRAVEL
ügyvezető
go 4 travel, 2004-12-03  00:50
Kedves Alexa!

Megdöbbenve és meglepődve olvastam soraidat cégemről, a GO 4 TRAVEL utazási irodáról! Az egyik legfiatalabb és egyben legdinamikusabban fejlődő résztvevője vagyunk a hazai idegenforgalmi piacnak, Európa szinte valamennyi jelentősebb régióját képviseljük de kiemelten az Ötztal Gleccser Arena-t, Sölden-t. Nem értem, hogy ezzel mi a probléma és hol a szabálytalanság? Kikérem magamnak, hogy mi valaha is nem hozzuk haza az utasainkat és azt hiszem ez nem azon múlik, hogy kit vagy mit képviselünk! Kérlek a jövőben tartózkodj az ilyen megnyílvánulásoktól, már csak a sajátérdekében is, hiszen az ehhez hasonló megjegyzések rendkívül nagy szakmai hiányosságról és lelki szegénységről árulkodnak! Bízom benne, hogy a jövőben Téged is a GO 4 TRAVEL utasai között üdvözölhetünk és akkor talán a saját nevedet is vállalni fogod!

Üdvözlettel

Galgóczy Ferenc - GO 4 TRAVEL
ügyvezető
Telefon: 06-20-9440009
willemberger, 2004-11-10  12:50
Kedves Fórum!

Szeretném a GO 4 TRAVEL UTAZÁSI IRODÁT FEKETELISTÁRA TENNI.


AZ IRODA EGY OSZTRÁK RÉGIÓT KÉPVISEL AMIKOR EZ A JOGSZABÁLYOK SZERINT TELJESEN TILOS. SZABÁLYTALAN IRODÁBAN NE BÍZZUNK, MERT AZ ILYENEK NEM ÉLNEK MEG SOKÁIG ÉS EKŐBB UTÓBB NEM HOZNAK VISSZA BENNÜNKET.


ÜDV ALEXA
kacula, 2001-07-02  14:18
Én "dobtam fel" a témát és csak most kerültem elő, mert közben sikeresen és nagyon kellemesen lebonyolódott a nyaralásunk, melyet teljes egészében magam szerveztem, gondosan elfelejtve MUISZ-ba tömörült és elég erős jelzőkkel nem illethető társaságot. Itt a neten találtam Lefkada szigetét és ott egy kellemes apartman szladit kb 5000 Ft/napért. Korrektek, kellemesek voltak, ha kellett segítettek, de soha nem tolakodtak. Másoknak is tudom ajánlani. Végezetül persze felmerül a polgárban a kérdés; miért is van a Fogyasztóvédelmi Főfütyület?
Gabor, 2001-06-15  19:03
Sajnálom, hogy a MUISZ nem tudott segiteni :-(, tény, hogy az irodák szövetsége, de reméltem, hogy segitenek. Ismét elolvastam hozzászólását... Ön a West Travel (továbbiakban WT)útjára fizetett be egy Neckermann fiókirodában. Jogilag viszont a Neckermann ebben az esetben csak közvetitő tehát elvileg Önnel a WT utazási szerződését kellett aláiratniuk, tehát ebben az esetben Ön a WT áll jogviszonyban, viszont az is igaz, hogy a kártéritési igényét a Neckermann irodában kellene leadnia és ők továbbítják azt a WT felé, és az utazás szervezője tehát WT fogja ezt Önnek megválaszolni. Kérem írjon nekünk egy mailt szerkesztőségünk címére és akkor tudok majd ügyvédet is ajánlani, de ezt érthető okokból itt a fórumban nem tehetem meg.
Remélem, hogy tudtam segiteni. Sajnos a reklamációk ügyintézésének menete nem magyar sajátosság, az ismert nagy "nyugati" irodáknál is hasonló a helyzet, a nagyker-kisker,
tehát az utazásszervező-utazásközvetitő struktúra így működőképes, annak összes előnyével és hátrányával együtt...
Üdvözlettel : Gábor